Aviseringar
Rensa alla

Gatusmack


Ämnesstartare

Ritinkin:

Sa du smack?

Smack! Paff! Tjong!


   
SvaraCitera

Våld i viss mäng kan väl vara okej sålänge det uppstår av en jävligt vettig anledning. Råna och knivhugga känns ju inte riktigt okej, kanske. Inte heller att bomba sönder våran kära planet.

Men kanske slå någon lite om dom vekrligen verkligen förtjänar det? skulle själv aldrig få för mig att göra det. Men Poliser använder till exempel våld om det är nödvändigt! Faktiskt, det är sant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tornapart:

Våld i viss mäng kan väl vara okej sålänge det uppstår av en jävligt vettig anledning.

Nigga stole mah icecream!


   
SvaraCitera

urinsoda:

Nigga stole mah icecream!

ja, då kan man väl liksom sätta fälleben för honom, men man behöver liksom inte slå honom halvt ihjäl! Glass finns det ju faktiskt ganska gott om!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tornapart:

ja, då kan man väl liksom sätta fälleben för honom, men man behöver liksom inte slå honom halvt ihjäl! Glass finns det ju faktiskt ganska gott om!

Det är en principsak! Smacka på mer på gatorna.


   
SvaraCitera

Jag trodde tråden handlade om kvaliteten på gatuheroin, eller nåt. Sluta använd fel slang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Jag trodde tråden handlade om kvaliteten på gatuheroin, eller nåt. Sluta använd fel slang.

Ne heroin är tråkigt och för bögar. 🙁


   
SvaraCitera

urinsoda:

Ne heroin är tråkigt och för bögar. 🙁

Mm hehe käner en kile som tog herosin en gong han ble bög dirr [sad][sad][sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Mm hehe käner en kile som tog herosin en gong han ble bög dirr

Jag sa ju det din svenne![blush]


   
SvaraCitera

urinsoda:

Jag sa ju det din svenne![blush]

D var ja nu tänder ja på batleth [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

D var ja nu tänder ja på batleth

Snart komme du ha sex me kille[blush]


   
SvaraCitera

urinsoda:

Snart komme du ha sex me kille[blush]

hu kund e du företspå fram tiden [shake][shake]

d hände just nått eh [blush][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

d hände just nått eh

Inte bra att nått händ[shake]


   
SvaraCitera

urinsoda:

Det är en principsak! Smacka på mer på gatorna.

Jag förstår inte riktigt om du är fullt seriös med denna tråden eller ej.

Tycker du det är kul att få på huvet, liksom? Eller se någon av dina vänner bli slagna?
För jag har sett på när en av mina nära vänner blivit grovt misshandlad och det är fan en mardröm.

Och om det nu är så bra med våld, vilka är framsidorna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tornapart:

Tycker du det är kul att få på huvet, liksom? Eller se någon av dina vänner bli slagna?
För jag har sett på när en av mina nära vänner blivit grovt misshandlad och det är fan en mardröm.

Ja jag har varit med om våld, och asdrenalinet man får är oslagbart. Pluskänslan när man spöar skiten ur någon, och om man överlever så ja då får man ärr som minne, eller blir handikappad eller dör men orka folk dör hela tiden.


   
SvaraCitera