Aviseringar
Rensa alla

gay/bisexuella 15-åringar håller på att ta över UM.


tevepro:

Jag har något emot kontaktannonser på UM.

starta en namninsamling?


   
SvaraCitera

lite charmigt är det allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

starta en namninsamling?

Varför skulle jag slösa min tid på sådant?


   
SvaraCitera

tevepro:

Varför skulle jag slösa min tid på sådant?

ja tiden är bättre spenderad att whina om det i en tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

ja tiden är bättre spenderad att whina om det i en tråd

Nej det är det inte. Tog typ två minuter att skapa tråden. Dessutom åt jag mat samtidigt så kunde inte göra något annat produktivt under tiden ändå.

Sen att du insinuerar något slat hat mot homosexuella i det får ju en att skratta lite. Riktigt trashigt beteende av en moderator.


   
SvaraCitera

Uppmanar er att Låsa funktionen för PM.. Eller är det endast jag som råkat ut för att dessa små jävlar spammar inbox?


   
SvaraCitera

S3ON:

Eller är det endast jag som råkat ut för att dessa små jävlar spammar inbox?

Ja


   
SvaraCitera

Det påminner lite om för ett par år sedan när typ hundra 15-åringar skapade trådar om att de skulle till "sunny beach" :'/


   
SvaraCitera

Skapa ett eget jävla forum för kontaktannonser så vi andra kan dölja det. Det är väl något som borde ta max 2 minuter.


   
SvaraCitera

Ganon:

Skapa ett eget jävla forum för kontaktannonser så vi andra kan dölja det. Det är väl något som borde ta max 2 minuter.

Den här forumdelen är ju till för kontaktannonser, du behöver ju inte gå in här och kolla om du inte vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

et påminner lite om för ett par år sedan när typ hundra 15-åringar skapade trådar om att de skulle till "sunny beach" :'/

"språkresor" till malta brukade det också heta.


   
SvaraCitera

Anton96:

Den här forumdelen är ju till för kontaktannonser, du behöver ju inte gå in här och kolla om du inte vill.

Öh nej, det är den inte. Bara för att alla bögar postar sina kontaktannonser här så innebär det inte att det är det ursprungliga syftet för den. Dessutom syns ni på listan över senast uppdaterade trådar och det är störande.

Men hur som helst, så kommer kontaktannonser, iaf av den här typen åter igen att förbjudas när den nya sidan kommer upp och då kanske ni kan hålla er till QX eller något annat bögforum i fortsättningen.


   
SvaraCitera

Ganon:

Dessutom syns ni på listan över senast uppdaterade trådar och det är störande.

Men Ganon du är medveten om att det går att dölja forumdelar va? Under forum - visningsläge.


   
SvaraCitera

Ingenting visas för er då. Det går bara att se inlägg skrivna i "Just nu" men annars slipper ni uppdateringar på förstasidan och i senaste och sådär.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Men Ganon du är medveten om att det går att dölja forumdelar va? Under forum - visningsläge.

Ja, och det är just därför jag efterfrågar ett eget forum för kontaktannonser just så att man kan dölja det.


   
SvaraCitera