Aviseringar
Rensa alla

Gay-O-Meter: hur gay är du?


Regn:

OCH JO, DET HANDLAR VISST OM HOMOSEXUALITET.

Fan heller att det har, det är bara ett fjantigt test för fjortisar.
Jag är plötsligt GAY bara för att jag hellre skulle vilja vara en cowboy än indian? [mad]


   
SvaraCitera

40%[bigcheers][mad][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

vaaad [sad]

sluta retas [blush]

Det såg sött ut, säger vi. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

Varför raderar du mitt svar hela tiden [mad], du missbrukar din moderat makt, snart anmäls du!

För att ditt svar hittils varit ett poänglöst 'jo', som i ett led i något slags 'jo, nej, jo, nej, jo-debatt'. Är det inte uppbenbart? Vill du argumentera mot mig får du komma med ett argumetn - 'jo' är inte ett sådant. Fortsätter du skriva samma inlägg och och om igen, då varnad.

Testet handlar om steriotypt "bögiga" saker och har ingenting med en persons läggning att göra och är därför inte relevant att lägga i homo- och bisexualitetsforumet. Nu vet jag inte hur mycket du vet om sexuella läggningar - men att tycka om heminredning har ingenting med den att göra.


   
SvaraCitera

50 % gay! 😀 WOOHOO:D


   
SvaraCitera

40% [shake]


   
SvaraCitera

schizofrenutter:

40%[bigcheers][mad][bigsmile]

Lifegoeson:

40% [shake]

[blush]


   
SvaraCitera

Hampie:

För att ditt svar hittils varit ett poänglöst 'jo', som i ett led i något slags 'jo, nej, jo, nej, jo-debatt'. Är det inte uppbenbart? Vill du argumentera mot mig får du komma med ett argumetn - 'jo' är inte ett sådant. Fortsätter du skriva samma inlägg och och om igen, då varnad.

Du kan inte bara radera mina svar bara för att du tycker att dem är poänglösa, du skrev nått och jag svarade jo. Annars kan jag också påstå att det som du skrev " inte ett jota " är poänglöst, det är heller inte argumentbart.
Det är nog du som ska bli varnad.

Hampie:

Testet handlar om steriotypt "bögiga" saker och har ingenting med en persons läggning att göra och är därför inte relevant att lägga i homo- och bisexualitetsforumet. Nu vet jag inte hur mycket du vet om sexuella läggningar - men att tycka om heminredning har ingenting med den att göra.

Även om testet inte är seriöst och inte avgör ens läggning så ska den ändå vara på homosexualitet eftersom att det är ett roligt test man kan ta för att se hur bögig man e.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

63%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Regn:

ändå vara på homosexualitet eftersom att det är ett roligt test man kan ta för att se hur bögig man e.

Men vafan, hur dum i huvudet är du egentligen? Håll käften för i helvete.


   
SvaraCitera

Kogepan:

Men vafan, hur dum i huvudet är du egentligen? Håll käften för i helvete.

Haha, vafan kom det ifrån? Om du nu inte håller med om det kan du säga det som en normal människa och VARFÖR du inte håller med. Annars har du damp och gillar att svära.


   
SvaraCitera

16%

"You're a walking, talking, red-blooded hetero guy. Just way too straight for these modern times mate!"

[cool]


   
SvaraCitera

Haha, vafan. jag trodde jag skulle få ashöga poäng. ;S


   
SvaraCitera

40 % bara...


   
SvaraCitera

BreakTheAuthority:

Haha, vafan. jag trodde jag skulle få ashöga poäng. ;S

Jag också.


   
SvaraCitera