Aviseringar
Rensa alla

Gaycommunityn (som fungerar!)


Ämnesstartare

Jag tycker det finns en viss brist på bra gaycommunityn. Qruiser har jag lessnat på pga stalkers som omöjliggjort min vistelse där. Grindr har jag använd sedan ca 5 månader tillbaka, men det är ju en sån extremt buggig app!

Förut var det bara det att meddelanden ofta inte kom fram, vilket gjorde att folk trodde att man dissade dem och vice versa. Nu har jag bytt mobil från en värdelös Motorola Defy till en Samsung Galaxy SII och sedan dess hopar sig problemen. Jag tog bort min profil och raderade appen på motorolan och sedan dess har jag inte använt den mobilen.

Så jag fixade ett nytt konto på min Galaxy. Installerad på en ny telefon. Med ett nytt simkort och allt. Ändå så blev det av någon anledning en "dublett". Mitt gamla konto hängde kvar som online jättelänge :S

Nu är det borta, men nu går det istället knappt att logga online på Grindr längre och av någon anledning så försvinner min profil där ibland och det är enorma problem med att spara förändringar etc.

Så någon som vet om det finns andra gaycommunityn, förutom Qruiser och Grindr, som är populära i Sverige nu? [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Jag och min dåvarande pojkvän träffades btw via Grindr i höstas.
Men det var nära att appen sabbade det, för mitt svar till hans första meddelande kom inte fram!

Som tur var så var jag lite envis och skickade ett nytt meddelande till honom senare, som kom fram^^


   
SvaraCitera

Testa gaymode.se. gayromeo och de där.

Men annars tror jag inte det är så mycket "bättre" än qruiser då homonormativa världen i stort set är likadan var du än kommer.


   
SvaraCitera

Testa gaymode.se. gayromeo och de där.

Men annars tror jag inte det är så mycket "bättre" än qruiser då homonormativa världen i stort set är likadan var du än kommer.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

My dreams are her:

http://www.qx.se/

Det är ju samma sak som qruiser.


   
SvaraCitera