Forumet - Ge blod.

Ge blod.

7315 0 108
Ska gå den 12/3 gå till sjukhuset och göra en del tester för att se om jag är en lämplig blod donator, hoppas verkligen jag är det, för har sedan jag varit riktigt liten velat ge blod.
tycker det ska bli både spännande och roligt.

har du get blod? hur var det?

www.geblod.se

img_46d6b783999b4_1200430575_3558056.jpg

Spana också in:

yesyesknark:

jag behöver själv mitt blod tror jag, har lätt för att bli yr och svimma. Känns bäst om det stannar kvar hos mig :)

man får gratis fika efteråt, och säkert en kram om du frågar [bigcheers]

Tözen:

Jag lär avlida om jag donerar blod då jag har sjukt låga järnvärden och allmänt dåliga värden och blir aslätt yr.

du och jag åker ibland på samma buss från skärhamn :P
Jag_och_min_humla:

jasså, men e inte din bild tagen i västa götaland? va ja vet så finns de inga busskurer som ser ut så i sthlm, och de e väll möjligt att jag blandat ihop deg med en annan som hette tözen här på um, men ja e nästan säker ^^

jag gick på skola i skärhamn förut.
Posta en bild på dig så jag får se om jag känner igen dig.
Jag_och_min_humla:

för ja går fortfarande i trean å om ja inte mins fel så borde du också gå trean nu?

går du samhäll i skärhamn?nej,jag har gått ut redan.

Jag_och_min_humla:

nej du behöver inte veta hur ja ser ut, bara skoj att ja vet hur du ser ut ^^ läskigt va? ? ^^

ah,men tjörn är ju så inavlat så om du ger mig ditt för och efternamn så vet jag vilken skola du gick i,vad din farmor heter och hur många hårstrån på bröstet du har.alla vet allt om alla.

d är inte läskigt,mest du som får men för livet av att läsa mina inlägg,du kan få äcklande bilder i huvet. [rolleyes]