Aviseringar
Rensa alla

Ge bort 2 biobiljetter ELLER kallingar till killen jag är på G med?


Ämnesstartare

Jag har just börjat dejta en kille (och vi har varit intima dock inte legat) men han ska flytta några år... dock fyllde han år nyligen så jag tänkte ge en present. Låter 2 biobiljetter lovande eller blir det för "På"? Jag menar... ger jag dom så kanske han känner sig pressad att gå på bio med mig. Dock vore det kul att se om han gör det eller inte sen.

Ett par Björn Borg kallingar är andra varianten, dock vet jag inte hans storlek exakt...

Men hellre ger jag nog biobiljetter för det är samma pris på kallingar och biljetterna ungefär med skillnaden att biobiljetterna är lite roligare kanske för vi skulle kunna gå dit tillsammans som en paraktivitet dock förbrukas det ju direkt, medan kallingar kanske är sexigare och mer bestående? Hjälp tack.

Dold text: Denna tråd gäller endast t.o.m under 13:e aug.


   
Citera

Eller så blir han glav av biobiljetterna eftersom han kan använda dem på den nya tjejen som han träffar när han flyttat.


   
SvaraCitera

Ja menar shit bio med dig kan ju inte vara så jävla hemskt. Inte borde väl han känna sig pressad?


   
SvaraCitera

Det är jobbigt att sitta stilla under en längre tid och eftersom man inte kan pausa filmen på bio för att gå upp och röra på sig så är det [n], så tycker du borde ge det andra ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Ja menar shit bio med dig kan ju inte vara så jävla hemskt. Inte borde väl han känna sig pressad?

Var du seriös nu?

Jag hoppas det... jag tycker personligen det låter roligare med bio än kallingar... en upplevelse liksom, för oss, kanske, i framtidnen. Hellre det än att ge han kallingar jag kanske aldrig få se, han visserligen kanske gillar men tänk om jag köper fel storlek då? Det är inte lika kul present typ. Om han får biobiljetterna och väljer att gå på bio med mig sen så känns det mkt mktbättre än att ge kallingar.

Ending Jon:

Det är jobbigt att sitta stilla under en längre tid och eftersom man inte kan pausa filmen på bio för att gå upp och röra på sig så är det , så tycker du borde ge det andra ;/

hmm okey :/ men en cool t-shirt då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Eller så blir han glav av biobiljetterna eftersom han kan använda dem på den nya tjejen som han träffar när han flyttat.

fistforfight:

Ja menar shit bio med dig kan ju inte vara så jävla hemskt. Inte borde väl han känna sig pressad?

Han borde väl fatta att det är med mig han ska gå på bio med???? FATTAR inte en kille det som varit intim med en tjej och nästan är på G att det är det det handlar om???[confused]


   
SvaraCitera

Om du ger kalsonger i för liten storlek kommer han ta illa upp, det är ett farligt spel!!11


   
SvaraCitera

diamond_:

hmm okey :/ men en cool t-shirt då?

En cool t-shirt är en väldigt bra idé, det tycker jag du ska ge honom 😉


   
SvaraCitera

aa mycket svårt 😛


   
SvaraCitera

skulle dumpat dej om jag var han och fick kalsonger, ofta man vill ha kläder på sej när man är med tjej[shake]


   
SvaraCitera

Kanske skulle du ta och lägga fram lite andra förslag?


   
SvaraCitera

köp biljetterna du [wink]
vill han inte gå så är han inte värd att lägga mer tid på[rolleyes]


   
SvaraCitera

diamond_:

FATTAR inte en kille det som varit intim med en tjej och nästan är på G att det är det det handlar om???

Nej


   
SvaraCitera

diamond_:

2 biobiljetter


   
SvaraCitera

Tycker det är lite konstigt att ge presenter när man bara är på g och inte är helt säker på att det kommer bli något. Jag skulle föredra ett grattis istället.


   
SvaraCitera