Aviseringar
Rensa alla

Ge cannabis till barn


Ämnesstartare

http://m.youtube.com/watch?v=TXKjRkkoIOU

Är det okej? Den ungen är det sötaste jag sett


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Ja.

Meh, du kolla ju inte ens, du missade en söt unge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:

Meh, du kolla ju inte ens, du missade en söt unge

Jag såg ungen och såg att det rörde sig om medicinsk marijuana och kände att ja vafan det är väl inte värre än att ge en unge som har ont morfin vilken man gör från time to time. Det grymma vore väl om man förvägrade unga tillgång till en fungerande medicinsk metod som ett resultat av något slags antikverad moralism. Huruvida slyngeln är söt är väl helt irrelevant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det lindrar symptomen av hennes sjukdom och/eller biverkningarna av hennes "vanliga" medicinering, självklart. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är aldrig okej, inte ens i Stockholm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja om det är för medicinskt bruk, men inte för underhållningens skull som när de spelade in filmen Kids 1995 där 10-12-åringar rökte weed på riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, javisst. Som Dazed nämnde ovan är det för medicinskt bruk och hämmar uppenbarligen pojkens sjukdom från att framskrida. Då ser jag att det som legitimerat.


   
SvaraCitera
reben

hört världen blivit en bättre plats om alla rökte ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
hört världen blivit en bättre plats om alla rökte ?

Garanterat 🙂


   
SvaraCitera
Draug

reben: hört världen blivit en bättre plats om alla rökte ?

förmodligenSöt


   
SvaraCitera
Bakric

För att citera DN gällande romrasistregistret (och många andra punkter):NI MÅSTE VÄL ÄNDÅ FÖRSTÅ ATT DET HANDLAR OM BAAAAAAAEERN!!!!!!
Men OnT, då det var i medicinskt syfte och förmodligen ett otal gånger nyttigare än alvedon så är det fullt legitimt.


   
SvaraCitera
Draug

allt har ju såklart sina bieffekter men vad gäller cannabis så är det ju bra mycket mindre skadligare än kemiska substanser. Har däremot hört att cannabis kan hämna utveckligen vet inte om det stämmer och vet inte hur det skulle påverka barn om dom fick det under hela sin uppväxt.


   
SvaraCitera