Aviseringar
Rensa alla

Ge dig nu, “paradisehotel – Jackie”..


Ämnesstartare

Hon verkar ju vara besatt utav mig, hon börjar bli en aning för läskig för mig så jag ska nog snart kontakta någon som får hantera situtationen.. Hon blir tex inbjuden till NRJ, men vet ni vad hon pratar om då.? Jo, MIG! Självart lixom haha, vad annars? Inte om henne själv iaf, tydligen..

Och jag skriver inte detta för att vara elak, verkligen inte men nog måste vara nog! Vi har träffats en gång, hon fick en autograf av mig and thats it. We got it, det känns lite pinsamt kanske för du trodde du skulle vara mer känd men jag behöver inte ligga i tv, hoppas att fler förstår att det är inte ett sätt att bli känd på!!

Att ha sex i tv är patetiskt och billigt. Att det tas på lätt på nu för tiden är skandal, det gör det mer OK att vika ut sig på ett sånt sätt. Blir ledsen när fetare tjejer som Jackie tror att hon blir mer respekterad för hon har varit med en kille i tv, det betyder inte att fler killar kommer vilja ha dig sen när du kommer hem, eller hur? Och Jackie, det är inte hela världen. Finns mer än det, du borde satsa på nått annat eftersom just den biten verkar inte vilja komma naturligt för dig, OK..? =)

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon Greta som var med i år gick i min paralellklass i gymnasiet. Hade engelska ihop med henne. Är ajg lite som en kändis nu eller? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker hon ser allmänt störd ut xd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför fick hon en autograf av dig? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Varför fick hon en autograf av dig? [crazy]

Srsly [badgrin]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Srsly [badgrin]?

Haha jaha jag trodde du var seriös.. var inte.. kul? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker synd om henne.
Verkar rätt ensam och trasig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Hon är nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser ni ej vem jag föreställer :(?

Lounge fact:

Haha jaha jag trodde du var seriös.. var inte.. kul? XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jackie vill nog bli lika känd som sin fader [crazy]


   
SvaraCitera

tjena kissiemjau.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Ser ni ej vem jag föreställer :(?

Nää [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfckyou:

tjena kissiemjau.

Lounge fact:

Nää [crazy]

;);))


   
SvaraCitera