Aviseringar
Rensa alla

Ge din kille en trekant i present, vanligt??


Ämnesstartare

Hur många av er tjejer skulle kunna ge er pojkvän en trekant (lr liknande sexuell upplevelse av någon annan person än dej själv) i present lr liknande bara för att han har det som sexuell dröm som han VÄLDIGT gärna vill uppleva (men absolut ej skulle göra slut med dej för att få uppleva det) ??

Vad har ni för åsikter?
Även killar får diskutera såklart[smile]


   
Citera

oerfaren:

trekant

[no-no]


   
SvaraCitera

tveksamt asså :S


   
SvaraCitera

[no-no]


   
SvaraCitera

oerfaren:

Vad har ni för åsikter?

Sånt där ska man prata om med sin kille först, han kanske inte skulle vilja ha en trekant.

oerfaren:

Även killar får diskutera såklart[smile]

Puh!...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tveksamt asså :S

Eller hur

ge han det annars och ge/gör nått annat i present:O


   
SvaraCitera

Känns lite töntigt att ge det i födelsedagspresent [rolleyes]


   
SvaraCitera

Det verkar ju lite konstigt kan jag tycka..


   
SvaraCitera
Åtta

Äsch, är både han och du på, så varför inte?


   
SvaraCitera

tror inte han vill ha det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tveksamt asså :S

Själva grejen är dessutom så här... visst kan jag svara "om vi tar in en kille efteråt så..?" då blir det tvärnej från hans sida.. han vill ej att NÅN ska röra mig. Och han förstår dessutom mina trankeggr till varför jag ej vill att nån rör honom...

.. men samtidigt, JAG har inga såna drömmar i sikte.. inget behov av en till person i sängkammaren, av att nån annan rör vid mej..

Men nu är det ju så att HAN har en stoooor dröm, om att få uppleva detta.

Han var singel i 3mån mellan hans ex och mej.. han försökte få denna dröm uppfylld då, men misslyckades. Skulle han försökt lite hårdare då kanske, lr kanske väntat med mej tills han fick detta uppfyllt... (vilket jag anser lite).


   
SvaraCitera

oerfaren:

han försökte få denna dröm uppfylld då, men misslyckades. Skulle han försökt lite hårdare då kanske, lr kanske väntat med mej tills han fick detta uppfyllt

vissa drömmar kanske ska stanna vid att vara just drömmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

Sånt där ska man prata om med sin kille först, han kanske inte skulle vilja ha en trekant.

denna tråden är just skapad för att min kille en huduvdpersonen i handlingen. "hans högsta dröm".

Sovande:

ge han det annars och ge/gör nått annat i present:O

hur menar du? att jag ska ge han en trekant.. å sen nåt annat??

Nintendo:

Känns lite töntigt att ge det i födelsedagspresent

töntigt att ge han en trekant i present? menar int just till födelsedagen kanske... int ens funderat på när var å hur.

fistforfight:

Det verkar ju lite konstigt kan jag tycka..

konstigt? vad jag hört så är trekanter mer normalt nu än nånsin... fast jag stör mej lite på det.

Åtta:

Äsch, är både han och du på, så varför inte?

jag är ju int direkt på. jag är väldigt skeptisk.. han har dock börjar sin "påminnar"-taktik på mej, visst det låter taskigt.. men han har faktiskt erkänt för mig att han polare sagt att "påminner man henne om sina drömmar så upplever hon dom tillslut" :/

ennie:

tror inte han vill ha det

Jo det vill han, det e han som tagit upp ämnet 2 ggr nu... jag vill bara lägga ner, men senast han tog upp det så lät det så jääääkla viktigt för han, så jag knr mej taskig som försöker glömma:/


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

vissa drömmar kanske ska stanna vid att vara just drömmar.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör på! Han kommer komma ihåg dig som en grym flickvän resten av livet [wink]


   
SvaraCitera