Aviseringar
Rensa alla

Ge din kille en trekant i present, vanligt??


Skulle tycka att min flickvän var sjuk i huvudet om hon gav mig en trekant i present [zzz]


   
SvaraCitera

oerfaren:

Jo det vill han, det e han som tagit upp ämnet 2 ggr nu... jag vill bara lägga ner, men senast han tog upp det så lät det så jääääkla viktigt för han, så jag knr mej taskig som försöker glömma:/

jaha ok men jag menade

oerfaren:

ur många av er tjejer skulle kunna ge er pojkvän en trekan

nej

men ge han de t om han vill vfr inte


   
SvaraCitera
Åtta

oerfaren:

jag är ju int direkt på. jag är väldigt skeptisk

Lol. Då ska du bevisligen inte göra det.


   
SvaraCitera

oerfaren:

hans högsta dröm

I see.
Då är det ok... beroende på vem du väljer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Skulle tycka att min flickvän var sjuk i huvudet om hon gav mig en trekant i present

du kanske inte ens vill ha en?
om du ej bett om en ¨ni ej pratat om det så är det väl ej så konstigt att ni ej har en.
men om din partner verkligen beeeeer dej om att få en... att det är helt upp till dej, skulle det då vara så konstigt om du kom hem med en annan person till sängen??


   
SvaraCitera

oerfaren:

Jo det vill han, det e han som tagit upp ämnet 2 ggr nu... jag vill bara lägga ner, men senast han tog upp det så lät det så jääääkla viktigt för han, så jag knr mej taskig som försöker glömma:/

Låter ju som att han tjatar. Det är ingen direkt rättighet att ha en trekant, så jag tycker du ska fråga honom vad han anser är viktigast. Dig eller en trekant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

Då är det ok... beroende på vem du väljer.

ja... fast nu var ju inte detta direkt ämnet jag vill prata om. jag ville höra mer åsikter om andra par som haft trekant, deras tankeggr.. osv.


   
SvaraCitera

oerfaren:

töntigt att ge han en trekant i present? menar int just till födelsedagen kanske... int ens funderat på när var å hur.

Tycker det är lite skumt att se sexuella aktivitet som en gåva man ger bort.
Ska ni ha trekant så ska det ju vara för att bägge vill? Inte för att du "offrar dig" och "ger bort" en trekant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

så jag tycker du ska fråga honom vad han anser är viktigast. Dig eller en trekant?

även det står längst upp.... Jag är viktigast.


   
SvaraCitera

oerfaren:

även det står längst upp.... Jag är viktigast.

Dåså, du vill ju uppenbarligen inte ha en trekant innerst inne, så tycker du ska be honom sluta tjata om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Tycker det är lite skumt att se sexuella aktivitet som en gåva man ger bort.
Ska ni ha trekant så ska det ju vara för att bägge vill? Inte för att du "offrar dig" och "ger bort" en trekant.

väldigt sant... men det känns som jag e lite ego om jag typ skiter i det för att jag ej vill. Nu när det verkligen verkar som en stor dröm för han... men samtidigt känner jag mej lite halft hjärtvättad med hans försökt till å övertala mej om hur "normalt och alla andra har det, många av mina vänner..." osv.

jag klarar mej utan... därför känner jag att jag ej har nån åsikt, det e ingen dröm för mej.. men jag har ju andra drömmar, som jag borde ha rätt att få uppfylla, dock har det ju inget med sex att göra.. dvs ingen som kan bli svartsjuk, sviken lr sårad.

Det han "begär" (fel ord) är nog en smula för mycket kan man tycka endå.... det e väl endå int hans RÄTT att få en trekant innan han dör.


   
SvaraCitera

oerfaren:

du kanske inte ens vill ha en?
om du ej bett om en ¨ni ej pratat om det så är det väl ej så konstigt att ni ej har en.
men om din partner verkligen beeeeer dej om att få en... att det är helt upp till dej, skulle det då vara så konstigt om du kom hem med en annan person till sängen??

Ja, om jag hade en partner som bad mig om en skulle jag även tycka den var sjuk i huvudet [zzz]


   
SvaraCitera

oerfaren:

jag ville höra mer åsikter om andra par som haft trekant

Oj, sorry[cute] Har faktiskt aldrig haft trekant[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

så tycker du ska be honom sluta tjata om det.

mjo jag sa det till han... att han blivit lite tjatig om det där.. då sa han att hans polare sagt att tjatar man tillräckligt så får man det tillslut.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ending Jon:

Ja, om jag hade en partner som bad mig om en skulle jag även tycka den var sjuk i huvudet

e du tjej lr kille?


   
SvaraCitera

oerfaren:

e du tjej lr kille?

Kille [zzz]


   
SvaraCitera