Aviseringar
Rensa alla

Ge fan i att bete dig rasistiskt mot mörkhåriga.


Ämnesstartare

​​ http://www.sourze.se/Sn%C3%A4lla_f%C3%B6rl%C3%A5t_mig_jag_%C3%A4r_rasist_10104​646.asp​

Varje dag får vi höra hur diverse personer orsakar hemskheter i världen. Muslimer kör flygplan in i WTC, sydafrikaner våldtar niomånaders baby, palestinska självmordsbombare usch och ve, invandrare låg bakom våldtäkten i Rissne, och så vidare, och så vidare. Det är inte så konstigt att vi blir smygrasister allihop.

ÅH, när fan ska folk fatta att det beror på okunskap, miljö/samhälle?? Indolent är fan ordet för sådana människor med äckliga fördomar.
Var hur djävla rasistiska ni vill, finns det ngn statistik som bevisar att invandrare är aggressivare (lol) så följ den.
Jag har hört att många våldtäktsmän brytit på annat språk när de talat svenska, kan de bero på att de inte är infödda i Sverige? Ja.
(Måste också påpeka att även rasister/nazister våldtar & begår brott)
Så snälla ge fan i att vara rasistiska mot mörkhåriga då det faktiskt existerar svenskar ("svenskar", de är inte svenska ursprungligen tror jag) som är brunögda & blonda eller både brunögda och brunhåriga men även också folk med etniskt ursprung som är infödda Svenskar/svenskor.
Det är pga er rasister som man blir fucking tvungen att sitta hemma ibland, idioter (ja, ge mig en till varningspoäng, im begging you).


   
Citera
Ämnesstartare

OMG du är så klarsynt! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej sanning[chocked]


   
SvaraCitera

Efter det du skrev nu lär folk absolut inse hur fel det är 🙂


   
SvaraCitera

detberorpå:

Jag har hört att många våldtäktsmän brytit på annat språk när de talat svenska, kan de bero på att de inte är infödda i Sverige? Ja.

Ja, fy fan för våldtäktsmän som bryter på ett annat språk, ska en invandrare komma hit och våldta får han ta mig fan lära sig språket först.

Nej men seriöst, en till F15 som ska påverka genom att påpeka det uppenbara.

Och förövrigt är du så jävla otydlig att jag inte orkar ta dig på allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poughkeepsie:

Och förövrigt är du så jävla otydlig att jag inte orkar ta dig på allvar.

Är man intelligent kan man förstå det mesta hur otydligt det än är.
Och att du inte tar mig på allvar gör mig inget, det är liksom din förlust.. Att due så i*iotisk att du inte förstår och väljer att hata en hel folkgrupp.

HelylleHerman:

Efter det du skrev nu lär folk absolut inse hur fel det är 🙂

använder du dig precis av ironi?

OF 5:

nej sanning

sanning att jag våldtar?

dazed_and_confused:

OMG du är så klarsynt!

använde du dig också av ironi lr ska ja tare som en komplimang?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

använde du dig också av ironi lr ska ja tare som en komplimang?

Tolka det så som du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

sanning att jag våldtar?

inte riktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

inte riktigt

va menaru da? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

va menaru da? 😮

alla människor har fördomar om andra och dom som hävdar att dom inte har det tror tyvärr oftast att människor är bättre än dom verkligen är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

alla människor har fördomar om andra och dom som hävdar att dom inte har det tror tyvärr oftast att människor är bättre än dom verkligen är

visst alla får ha fördomar men man får faktiskt ta & tänka sig för innan man yttrar sig om sina fördomar, ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Rebell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rätt bra bloggartikel, tråden är jag mer tveksam till. Vad är diskussionsämnet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

diskussionsämnet

ingenting, lägg den under klotter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

diskussionsämnet

ingenting, lägg den under klotter.


   
SvaraCitera