Aviseringar
Rensa alla

Ge mig en avatar!


Ämnesstartare

oj vad kräsen jag e ://


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
451256444.jpg?quality=80&w=840&h=485&cro

Putin är inte tomte


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

I brist på liv så photoshoppade jag en unik avatar till daj Hjärtaimage_0.jpeg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: kan inte ni länka ett par ni tycker matchar min personlighet i vintertema???? jättesnällt!!!! Väljer sedan ut de 5 jag gillar bäst som ni får rösta om!!!

P.S. INGA skidor och/eller snowboardbilder tack!!

Valde du någon av de inskickade eller hittade du en själv? Tycker din nuvarande ser riktigt riktigt bra ut i synnerhet som du bara går och väntar på snö så att miljonerna kan rulla in.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Valde du någon av de inskickade eller hittade du en själv? Tycker din nuvarande ser riktigt riktigt bra ut i synnerhet som du bara går och väntar på snö så att miljonerna kan rulla in.  Mycket glad

Ja, hittade ursprungsbilden själv, har ändrat färgerna pyttelite och höjt styrkan i den så den blir lite mer tilltalande Rodnar

här e källbilden

images?q=tbn:ANd9GcTlwqTA2BghPAzNTng4I23


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Ja, hittade ursprungsbilden själv, har ändrat färgerna pyttelite och höjt styrkan i den så den blir lite mer tilltalande Rodnar

här e källbilden

Den ser ju onekligen vintrig ut. Bra jobbat. För din skull hoppas jag att bilden går i uppfyllelse. För min egen del räcker det med att snön ligger över julhelgen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Den ser ju onekligen vintrig ut. Bra jobbat. För din skull hoppas jag att bilden går i uppfyllelse. För min egen del räcker det med att snön ligger över julhelgen.

Det kommer nog ingen snö den här månaden, här nere i syd. 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Det kommer nog ingen snö den här månaden, här nere i syd. 🙁

Där jag bor ska detta kunna bli 12 plusgrader på söndag enl KLART.SE. Men sett de nämaste 10 dagarna ska högsta dagstemperaturen ligga runt 7 grader så då är det ju svårt att få vattnet att landa som snö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:

Där jag bor ska detta kunna bli 12 plusgrader på söndag enl KLART.SE. Men sett de nämaste 10 dagarna ska högsta dagstemperaturen ligga runt 7 grader så då är det ju svårt att få vattnet att landa som snö.

åh fyfan , 10 grader här på söndag också.. MEn den där sidan kan en fan inte lite på :(( 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: åh fyfan , 10 grader här på söndag också.. MEn den där sidan kan en fan inte lite på :((

Blir det sol och hyfsat vindstilla ute på söndag så tar jag fram hojen.  Mycket glad

Jo, KLART.SE stämmer väldigt väldigt bra. Det enda som kan slå lite fel är nederbörden i milimeter. Men temperaturen och vindar brukar nästan stämma till 100%.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zero:
I brist på liv så photoshoppade jag en unik avatar till daj Hjärtaimage_0.jpeg

Tack, väldigt omtänksamt. Kanske väljer den nästa jul Rodnar


   
SvaraCitera
Zero
 Zero

S3ON:

Tack, väldigt omtänksamt. Kanske väljer den nästa jul Rodnar

lol vart inte ens seriös Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KOLLA!

Nån av dessa skulle du ha ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
KOLLA!

Nån av dessa skulle du ha ju!

denna första är jättefin, men ingen snö. Rodnar behövs nog inte förresten, den där bilden speglar ju verkligheten etc

jag kör på prov ett tag! 


   
SvaraCitera