Aviseringar
Rensa alla

Ge mig ett diskussionsämne!


ziiesh
Ämnesstartare

Ska skriva argumenterande uppsats eller presenterande uppsats och behöver något att argumentera om eller presentera.
Idétorka. Brainstorma [y]


   
Citera
Ämnesetiketter

ätandet av jätteräkors amoralitet


   
SvaraCitera

schism:

ätandet av jätteräkors amoralitet

Åt friterade tigerräkor här om dagen, gott som fan


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Åt friterade tigerräkor här om dagen, gott som fan

[no-no]
Och i bara farten dödade en bit mangroveskog och med dödsdömde du hundratals (tusentals?) djurarter på köpet.
Bra att det var "gott som fan"... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Myksa:

Och i bara farten dödade en bit mangroveskog och med dödsdömde du hundratals (tusentals?) djurarter på köpet.
Bra att det var "gott som fan"... [rolleyes]

Ja mums ja


   
SvaraCitera

Myksa:

[no-no]
Och i bara farten dödade en bit mangroveskog och med dödsdömde du hundratals (tusentals?) djurarter på köpet.
Bra att det var "gott som fan"... [rolleyes]

Helst av allt vill jag att en t rex kommer och äter upp hela världen och trampar på den, då dör nog jätteräkorna ut ändå


   
SvaraCitera

Och skogen också för den delen. JAG VILL ATT ALLT DÖÖÖÖÖÖR. DÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Åt friterade tigerräkor här om dagen, gott som fan

jag ändra mig. skriv om lounge facts amoralitet istället, du kan intervjua henne och allt.


   
SvaraCitera

schism:

jag ändra mig. skriv om lounge facts amoralitet istället, du kan intervjua henne och allt.

I'm on!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

JAG VILL ATT ALLT DÖÖÖÖÖÖR. DÖÖÖÖÖÖÖ

Då måste jag säga att äta jätteräkor är ett jäkligt klent sätt att visa det på. Inte som att du kommer dyka upp som skurken i nästa bondfilm liksom... [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Då måste jag säga att äta jätteräkor är ett jäkligt klent sätt att visa det på. Inte som att du kommer dyka upp som skurken i nästa bondfilm liksom... [smile]

you'll see


   
SvaraCitera

Det verkar som om de flesta på UM faktiskt inte vill se min rumpa. Jag erbjöd dom en bild på min vackra röv, men dom sa nej! [no-no]


   
SvaraCitera
ziiesh
Ämnesstartare

haha. Stackars onödiga tråd 😛 Blir diskussion om alkohol, standard är bra [y]


   
SvaraCitera

fuskis fuskis


   
SvaraCitera

Dödsstraff
Abort
Långa korta fängelsestraff
Vad ska man göra med återfallsförbrytare?

Man borde ha kortare dagar i skolan och ta bort dom onödiga tråkämnena som slöjd, bild, musik och göra nåt vettigt istället.


   
SvaraCitera