Aviseringar
Rensa alla

Ge mig tips!


Ämnesstartare

Jag ska ha sex med en kille för första gången snart.
Vi har planerat vart vi ska ha sex och när vi ska ha sex. Men jag är inte så säker när det gäller sex, så jag behöver lite tips på vad man ska tänka på och vilka ställningar som är skönast.
Så om ni har tips, säg bara till!


   
Citera
Ämnesetiketter
Tyrael

NissePisse:

Så om ni har tips, säg bara till!

Akta så du inte får AIDS. Här är en intressant podcast på SR.se. http://sverigesradio.se/sida/ljud/392​​0150


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och hur får jag inte AIDS då?


   
SvaraCitera

NissePisse:

och hur får jag inte AIDS då?

Kondom?


   
SvaraCitera

Och är du rädd för att du inte kommer in? [wink]

Allt går med de tre V:ena[wink] Vilja, Våld och Vasselin[bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

hackspett98:

Vilja, Våld och Vasselin

Tårar är naturens glidmedel [wink]


   
SvaraCitera

Haha[wink][bigsmile]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

NissePisse:

Så om ni har tips, säg bara till!

Ta det försiktigt, mycket glidmedel och undvik prisonstyle. [wink]


   
SvaraCitera

Lmao.


   
SvaraCitera

Vad du än gör, ta det lugnt. Sex är väldigt mycket, jag skulle rekommendera att du tar det lugnt och stilla och lär dig lita på dig själv och din partner. Är du osäker eller känner dig velig, sluta.

Ska du suga av någon, se till att du inte får sperma i munnen. Blir du avsugen, spruta inte i din partners mun. Gör detta till en vana.

Ska du ha analsex, se till att kondom är på under hela akten. Använd rikligt med glidmedel. Tvätta er efteråt. Det finns obehagliga bakterier där.

Könssjukdomar kan bara spridas om någon av er är smittad. Gör dock det alltid till en vana att skydda er. Även om ni inte bär på könssjukdomar, se ändå till att skydda er. Hygien och renhet är A och O.

Lycka till, och glöm inte att avbryta om du vill det. Se till att du litar på killen du ska ha sex med och att han litar på dig. Kan ni inte prata om vad ni vill göra så ska ni inte ha sex.


   
SvaraCitera

Bara jag som tycker att det har dykt upp lite väl många 13-14-åriga bögar här på sista tiden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeh är faktiskt inte bög.. gillar typ tjejer, men e tänd på gaysex


   
SvaraCitera

Men om du inte är gay så ska du inte ligga med en kille.


   
SvaraCitera

Jag förstår inte grejen med att en kille vill ha sex med en annan kille om han inte är bög... så ologiskt ! [tard]


   
SvaraCitera

NissePisse:

e tänd på gaysex

Då är du bög.


   
SvaraCitera