Aviseringar
Rensa alla

Ge mig tips&råd ... Vill komma ifrån min livs största kärlek (Måste ifrån människan)


Ämnesstartare

Hjälp mig!

Vi har gjort slut 148914 gånger och enda anledningen till att vi kommer tillbaka till varandra är eftersom jag faller för hennes "jag älskar dig, jag kommer inte kunna lämna dig, du är mitt allt, osv osv...

Jag vill/behöver verkligen komma ifrån henne det känns som att jag är fängslad.... jag kan inte göra något utan att jag tänker på henne.

Jag har smittat in mig själv i hennes existens... jag kommer känna mig så ensam som aldrig förr ... jag har hållt mig en vecka, men dock har jag inte stått ut mer än en vecka... Jag klarar inte mer.

Och grejen är att jag känner att jag behöver höra från henne "Jag gör slut, vi gör slut, det är över nu"

Då känner jag att jag kan gå vidare och lida.. men nu känns det som att jag har henne även om jag gör slut, det känns för jävligt och sedan kommer man tillbaka pga detta, ge mig tips och råd hur jag ska slippa hennes manipulation. Hon är så säker på att så länge hon inte säger "jag gör slut" osv... då har hon mig i koppel även om jag försöker göra slut.

Hur ska jag göra? Det är inte bara att släppa för det är verkligen omöjligt för mig... jag behöver råd, jag har gjort slut nu... men jag är orolig för att jag inte kan hantera ensamheten...

Snälla vad skulle ni göra ? HJÄLP! :<

P.S sorry, om man inte förstår vad jag skriver, jag är i brådska


   
Citera
Ämnesstartare

Blocka på msn, radera hennes nummer och byt dit etc.
Be henne att aldrig kontakta dig mer och dränk dina sorger mellan närmsta par bröst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har gjort slut nu?
då är det ju "bara" att ignorera och inte ta tillbaka henne. du får tänka på att du inte mår bra med henne etc.

och om du har vänner att umgås med kan du försöka spendera mer tid med dom eller sysselsätta dig med andra aktiviteter så du har något att göra istället för att bara tänka på henne [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Blocka på msn, radera hennes nummer och byt dit etc.
Be henne att aldrig kontakta dig mer och dränk dina sorger mellan närmsta par bröst.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Blocka på msn, radera hennes nummer och byt dit etc.
Be henne att aldrig kontakta dig mer och dränk dina sorger mellan närmsta par bröst.

Gjort dock inte mitt nummer eftersom jag har haft det så länge... Men funderar om jag ska ändå ta bort det.

Även om jag ber om det så kontaktar hon mig... och så har det varit jag som kommit tillbaka vissa gånger också eftersom jag inte stått ut längre.

enhimmelskdrog:

du får tänka på att du inte mår bra med henne etc.

Jag mår inte bra med henne eftersom jag inte litar på henne men jag känner så mycket för henne och det jag känt för henne kommer aldrig kunna glömmas.

Jag är osäker på att om jag gör ett stort fel eller inte... jag är så fängslad. Hon har ljugit tusentals gånger men jag ser det som småskit och förlåter henne... även om det är inte småskit så tar jag det som småskit, var går gränsen? AJITRJHIAT

Jag har bokstavligen blivit galen pga av henne.

enhimmelskdrog:

och om du har vänner att umgås med kan du försöka spendera mer tid med dom eller sysselsätta dig med andra aktiviteter så du har något att göra istället för att bara tänka på henne [cute]

Så jävla jobbigt när mina närmsta vänner jobbar eller dylikt... resten mår jag bara dåligt av eftersom jag inte kan sluta tänka på henne om jag är med dom... aEHIS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLYTTA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

FLYTTA

är ju kanske inte så lätt att göra bara sådär [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

FLYTTA

😮 inte så lätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känner igen mej som fan i det du skriver[sad] Dold text: Fast att det är min mamma det gäller[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bestäm dig.


   
SvaraCitera

isola:

dränk dina sorger mellan närmsta par bröst.

[bigcheers]

Annars kan du ju berätta för dina närmaste vänner om de här problemen, och när du funderar på att ta tillbaka henne får de övertyga dig om att inte göra det. Försök fokusera på de negativa sakerna med henne, istället för de positiva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En man analyserar omständigheterna, tar det logiska beslutet och står för det.

Bryt all kontakt, ta INTE kontakt igen och om hon hör av sig trots att du bett henne att inte göra det så kommenterar du hennes utseende (Bröst,mage,lår,kön,ansikte) negativt. Då bör hon aldrig förlåta dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa en trevligare bundis.

t.ex.
Image
Image
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

Tycker så synd om dem [cry]
Måste ju vara jättevarmt, svårt att se etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tycker så synd om dem

än sen då/hade jag träffat en sån brud hade jag flyttat till sibirien för att den ej skulle dränkas i svett.


   
SvaraCitera