Aviseringar
Rensa alla

Ge Smisk


Ämnesstartare

När jag har sex med min flickvän så brukar hon få smisk. något som vi båda tycker om. nu är jag sugen på att ge henne smisk utan att man har sex i samband med det. om hon var olydig eller behöver smiskas lite eller så 😛 Älskar när hon ligger i knät med neddragna byxor och man kan smiska hennes rumpa.

Är det något att börja med eller har ni testat det?
Det är en mycket trevlig tanke. Blir så jobbigt att ha sex varje gång hon måste uppfostras [cool]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Vad hände med kramar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nesinnas:

Vad hände med kramar?

De finns troligtvis även kvar, men i en annan form?
Alla är inte likadana, faktiskt. SM är ju minst sagt vanligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

Alla är inte likadana, faktiskt.

[chocked]


   
SvaraCitera

haha, är din brud med på det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det är klart, båda är med på det... Vi gillar sånt [cute]


   
SvaraCitera

Qaryl:

Ja det är klart, båda är med på det... Vi gillar sånt

Då är det ju bara att köra på. [y]


   
SvaraCitera

Ett par smälla är ju alltid kul, förutsatt att man knullar lite hårdare. Att bara smiska känns mest tramsigt, och i uppfostrande syfte suger det, det vet både du och jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nesinnas:

[chocked]

...MÄNNISKOR är inte likadana [wink]


   
SvaraCitera

Eftersom jag misstänker att du blir upphetsad av att smiska henne, blir det inte frustrerande om du inte får komma till efteråt?


   
SvaraCitera

Pajasen:

Att bara smiska känns mest tramsigt,

Hehe, varför? jag tycker om det jämt, driver mig till vansinne.. (Då det inte blir överdrivet, alltså då det går över min lågt satta smärttröskel..)

Caligula:

Eftersom jag misstänker att du blir upphetsad av att smiska henne, blir det inte frustrerande om du inte får komma till efteråt?

Så du smeker aldrig din flickvän på låret utan att ha för avsikt att knulla henne, då du vet att hon blir kåt av det ?


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Hehe, varför? jag tycker om det jämt, driver mig till vansinne.. (Då det inte blir överdrivet, alltså då det går över min lågt satta smärttröskel..)

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Corvette_cat:

Så du smeker aldrig din flickvän på låret utan att ha för avsikt att knulla henne, då du vet att hon blir kåt av det ?

Det är väl ingen likgiltig liknelse, man kan väl smeka nån på låret i olika syften: antingen kärleksfullt eller för att man är sugen. Jämför med t.ex. kyssar, intensiviteten avgör dina syften.

Att ge en tjej smisk är i min bok detsamma som förspel inför hårdare sex (om båda tänder på det).


   
SvaraCitera

*intensiteten menar jag, trött :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Boy Femdom Spank Club 2009

ööh okej?


   
SvaraCitera