Aviseringar
Rensa alla

Ge tjej oralsex, första gången


Dan_the_ironman:

HAHAHAHAHA LÄSTE ATT HAN KOMMER MÅ SKITDÅLIGT

Haha, mongo. Men då undrar jag om jag nu hade skrivit _må_ dåligt, vadå jävla sugrör?


   
SvaraCitera

Budolicious:

vadå jävla sugrör?

menade att han skulle svälja slidsekret [blush]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

menade att han skulle svälja slidsekret

HAHAHAHA


   
SvaraCitera

Budolicious:

HAHAHAHA

aa precis det var typ enda gången jag kan förstå att man börjar må illa [blush]


   
SvaraCitera

Kör hårt bara. Men inte för hårt. Inte för långsamt heller... lagom är som sagt bäst.

Image


   
SvaraCitera

slafsa runt som fan. eller tänk: myrslok. brudar älskar myrslokar.


   
SvaraCitera

PreTard:

några tips kanske?

1. Slicka inte som en morgonpigg valp. Vi behöver inte bli tvättade där nere.
2. Pröva dig fram.


   
SvaraCitera

Aengslig:

ifall det smakar fisk

vad är detta jag hör om att tjejer smakar fisk hela tiden. Typ stekt strömming, eller nyrensad abborre?


   
SvaraCitera

Kanske inte är den bästa på att ge sextips, men öh var försiktig och trevande, inte rakt på. Du kan säkert googla runt efter nån bra beskrivning också.

Budolicious:

Sen så kommer du vara skitdålig första gången, så är det bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

vad är detta jag hör om att tjejer smakar fisk hela tiden. Typ stekt strömming, eller nyrensad abborre?

Tänk dig mer en nygrillad ål med örtsås och kokt färskpotatis. Ibland även med en god veteöl till beroende på hur svampkulturen i underlivet ser ut.


   
SvaraCitera

Klasan:

Tänk dig mer en nygrillad ål med örtsås och kokt färskpotatis. Ibland även med en god veteöl till beroende på hur svampkulturen i underlivet ser ut.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Låter väl mumsigt? Är man inte så förtjust i det kan man ju alltid försöka att smaksätta med chokladsås, tror dock inte att tjejen uppskattar det lika mycket. Nog för att kvinnor gillar choklad men... [badgrin]


   
SvaraCitera

bit, slit och tugga


   
SvaraCitera

Klasan:

tror dock inte att tjejen uppskattar det lika mycket. Nog för att kvinnor gillar choklad men...

Neej, det låter lite som en svampinfektion waiting to happen (kanske det är just felanvändning av chokladsås som orsakar fiskluktsdoft från första början?)


   
SvaraCitera

Fingerprints:

bit, slit och tugga

du har rätt.


   
SvaraCitera