Aviseringar
Rensa alla

Ge upp?


Ämnesstartare

Hej. hur många gånger ska man ta kontakt med en kille innan man ger upp? jag har tagit kontakt alla gånger, och fått bra respons av honom, men han tar aldrig kontakt med mig. Kört race? även om jag bara vill vara kompis med honom?
[shake]


   
Citera

han kanske är nöjd med frekvensen av umgänge och inte behöver ta kontakt med dig, prova att trappa ner


   
SvaraCitera

om du tar kontakt hela tiden kanske han liksom antar att det är du som vill göra det. och därför struntar han i det, eftersom du kommer kontakta honom ändå


   
SvaraCitera

du är en kondom du används när du behövs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej.. så ert råd är att helt sluta ta kontakt med honom?
tror det själv, även om jag inte vill sluta [rolleyes]

Netherlick:

du är en kondom du används när du behövs

åkej. det var ganska talande. cyniskt men tydligt.. [shake]


   
SvaraCitera

säg att du är trött på att det alltid är du som ska behöva hålla er relation vid liv


   
SvaraCitera

Magnifying glass:

Kört race?

Sätt dig i racerbilen igen och kör, brrrrm brrrm!

Haha, närå, förlåt. Är övertrött.

Jag tycker du ska säga som det är till hnm. Säg till hnm även om du inte vill vara tsm (antar det är vad du vill) så kan vi iaf vara vänner, gillar dig så mycket. Nåt sånt känslospel [bigsmile]

Jag tkr iaf du ska säga som du känner, du vinner på det i längden.


   
SvaraCitera
mynona

Det handlar nog om nonchalans ; han behöver inte ta kontakt eftersom du gör det. Lämna honom ifred ända tills han tar kontakt med dig. Det är vidrigt bortom all beskrivning att befinna sig i sådant underläge. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Det handlar nog om nonchalans ; han behöver inte ta kontakt eftersom du gör det. Lämna honom ifred ända tills han tar kontakt med dig. Det är vidrigt bortom all beskrivning att befinna sig i sådant underläge

det här svaret var verkligen bra. Jag tror att du satte huvudet på spiken! [no-no][y] han är inte värd min uppmärksamhet, och om jag fortsätter kommer jag framstå som en stackars desperat och ensam idiot.

Varför skulle jag bry mig om nån som inte intresserar sig för mig lixom. Återstår väl att se vad som händer om jag skiter i honom.


   
SvaraCitera

mynona:

Det handlar nog om nonchalans ; han behöver inte ta kontakt eftersom du gör det. Lämna honom ifred ända tills han tar kontakt med dig. Det är vidrigt bortom all beskrivning att befinna sig i sådant underläge.

this


   
SvaraCitera

Kan berätta att jag var i ungefär samma situation med en tjej för nåt år sen. Jag började helt enkelt ta initiativ själv något mindre, och guess what, snart efter det började hon ta kontakt själv också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aksustik:

Kan berätta att jag var i ungefär samma situation med en tjej för nåt år sen. Jag började helt enkelt ta initiativ själv något mindre, och guess what, snart efter det började hon ta kontakt själv också.

det här var skönt att höra [y]
låter som ett bra och logiskt resonemang!
får hoppas på det då! [bigsmile]

som sagt, måste ha lite stolhet här, och dra mig undan helt nu innan han tar mig för givet.


   
SvaraCitera