Aviseringar
Rensa alla

Ge upp eller fråga henne igen?


Ämnesstartare

Så det finns en tjej som gymmar i samma gym som
mig i SATS, har pratat med henne fram och tillbaka lite grann fram tills torsdag då jag frågade henne "Vill du ta en fika i helgen", hon sa att hon tror att hon kommer vara upptagen "Men ta mitt nummer". Jag gjorde det och ringde henne kl 12 lördag (på natten) men hon svara inte. Skickade ett sms som sa "*Hennes namn, vill du ta fikan imorgon" och hon svarade nästa dag (söndag) med att hon var hon var upptagen den dagen, jag sa att det inte var några problem. Vad ska jag göra nu? Ska jag ge upp eller fråga henne igen? Isåfall när ska jag göra det? Ville fråga henne igen om hon ville ta den här helgen och skriva till henne imorgon, men det är kanske för tidigt?Och om det är viktigt så är hon 10 av 10. Längesen jag träffat en såhär söt/fin/snygg tjej. Hjälp! 


   
Citera

Hon vill inte fika. Bjud med henne på någonting annat som hon finner njutning i.


   
SvaraCitera

ring inte folk kl 00 pa natten, hon kanske sover fattar du......ring inte pa morgonen heller utan dagen passar bra, ring fredagen innan och se om hon kan nasta dag.....


   
SvaraCitera

Fråga henne om hon vill fika nästa gång du ser henne i gym. Va inte på henne.


   
SvaraCitera

smsa


   
SvaraCitera

Nä. Nu vet hon ju att du vill fika, så om hon är intresserad kan hon fråga. Annars riskerar du bara att framstå som efterhängsen. 

+ ring inte folk mitt i natten. Det är bara konstigt. 


   
SvaraCitera

du kommer ju framstå som en galen individ om du frågar henne igen, your cho hmm, val. 


   
SvaraCitera