Aviseringar
Rensa alla

Gear till en Dwarf Warrior lvl 20 ? 🙂 (WoW)


Ämnesstartare

Vart kan man få tag på armor och ett bra svärd/axe till en warrior lvl 20?

När jag spelade Wow för 2 år sen (gick i sjuan), hittade jag ett place i skogen, som en market typ, där jag köpte en hel rustning för 40g.

Vill hitta tillbaka till de stället.. tror de låg i stormwind lr nåt sånt, och man måste ta en portal dit.

Och om nån kan säga precis hur man kommer dit, för att jag inte kan så mycket om alla världarna i wow 😉

thx


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte nån bara säga vart man kan hitta bra gear för ca 40g?


   
SvaraCitera

AH? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Auction house. Borde få fullt gear grönt (om inte även delvis blått gear) till en level 20 där.


   
SvaraCitera
time
 time

XUSE:

När jag spelade Wow för 2 år sen (gick i sjuan), hittade jag ett place i skogen, som en market typ, där jag köpte en hel rustning för 40g.

Elwynn Forest? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Elwynn Forest? [rolleyes]

Det kanske de va 🙂
Var som ett ställe packat med folk, och sen massa stånd med snubbar som sålde saker 🙂 ett litet ställe mitt ute i skogen

typ så fast med röda stånd

Men vart i Elwynn isåfall?

testade AH, men det fanns bara vapen/armor för lvl 40+


   
SvaraCitera
time
 time

XUSE:

Men vart i Elwynn isåfall?

Alltså, Elwynn är zonen Stormwind ligger i. Jag gissar att du menar Goldshire (Image) som är byn i Elwynn. De säljer stuff där förstås, men jag har svårt att tänka mig att du lyckades handla en rustning i Goldshire där notan slutade på 40 guld. Det är ju billigare gear där. Förmodligen hade du turen att komma dit under något speciellt evenemang, då finns det fler försäljare som säljer rätt dyra grejer.

XUSE:

testade AH, men det fanns bara vapen/armor för lvl 40+

Låter som att du sökte på Armor > Plate. Plate kan bara användas från level 40. Provade du Armor > Mail? [cheers]


   
SvaraCitera
time
 time

Annars kanske du bara hade rejält med otur och att ingen hade lagt ut något för <lvl 40. Det är bara att vänta på att lyckan vänder isåfall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Alltså, Elwynn är zonen Stormwind ligger i. Jag gissar att du menar Goldshire () som är byn i Elwynn. De säljer stuff där förstås, men jag har svårt att tänka mig att du lyckades handla en rustning i Goldshire där notan slutade på 40 guld.

Jo, jag fick ett helt gear+ett svärd för 60g, kommer ihåg att jag lånade 100g av en kompis, och sen gav jag tillbaka 40g till han.

Rustningen var helt röd, (woolf/blood nånting hette den).

Eftersom att jag spelade på privat server förut, kan de inte heller ha varit något evenemang lr nåt sånt.

Kan de ha varit Darkmoon faire jag kom till?
Såg att de låg runt goldshire, men jag kunde inte hitta de nu.
Läste att DF kan vara på 3 olika platser ..


   
SvaraCitera
time
 time

XUSE:

Eftersom att jag spelade på privat server förut, kan de inte heller ha varit något evenemang lr nåt sånt.

Kan de ha varit Darkmoon faire jag kom till?

Darkmoon faire är ju ett evenemang annars. [rolleyes] Det kommer då och då och byter stad varje gång, växlar mellan 2 eller 3, ja.


   
SvaraCitera
time
 time

XUSE:

Eftersom att jag spelade på privat server förut, kan de inte heller ha varit något evenemang lr nåt sånt.

Jag har svårt att se varför privata servrar inte skulle ha samma evenemang som alla andra? Det skulle ju innebära att de som spelar på privata servers inte har möjlighet att få vissa prylar eller klara av vissa achievements.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Jag har svårt att se varför privata servrar inte skulle ha samma evenemang som alla andra? Det skulle ju innebära att de som spelar på privata servers inte har möjlighet att få vissa prylar eller klara av vissa achievements.

Jag vet inte.. 🙁

Jag kollade i goldshire men där fanns bara saker som var sämre än mina jag redan har [confused]

Vart annars kan man hitta bra gear för 40g?
Förutom AH, för jag har testat 2 st, men inte hittat något.

När jag spelade för 2 år sen, spelade jag me en kompis som lärde mig allt typ, och när vi skulle kirra ett gear till mig skulle vi till Stormwind kommer jag ihåg att han sa. Jag har letat hur länge som helst efter dedär stället


   
SvaraCitera

Förstår inte varför du stannar i level 20.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Förstår inte varför du stannar i level 20.

Jag försöker levla ju?
Det är svårt när man har ett vapen som skadar 40 :''(


   
SvaraCitera