Aviseringar
Rensa alla

Gears 2 online


Ämnesstartare

Har nyss börjat spela Gears of War 2 online (xbox Live), någon annan som gör det?

Är totalt värdelös, nästan så att jag skäms =) skumt eftersom jag brukar ha rätt lätt med tv-spelande.


   
Citera
Ämnesetiketter

Spenderade säkert 350+ timmar med första spelet.

Tvåan är något av en besvikelse, men min lillebror uppskattar onlineläget som fan.

Vill du lira co-op-kampanjen eller bara slakta slakta slakta?


   
SvaraCitera

jag lirar. fast inte just nu då jag är hos min flickvän för tillfället. Om man är världelös eller ej har förresten ingen betydelse;D så länge du spelar så äre skoj:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LittleBigSimon:

Vill du lira co-op-kampanjen eller bara slakta slakta slakta?

Kan man köra co-op över nätet? Kör det mycket med en polare (varvade ettan 12 ggr, har aldrig lirat det själv =). Annars kör jag väl allt möjligt.

LittleBigSimon:

Tvåan är något av en besvikelse, men min lillebror uppskattar onlineläget som fan.

Blev grymt impad av tvåans kampanj, lirade aldrig online med ettan men de har iallafall utvecklat single-player delen riktigt mycket.

dPof:

jag lirar. fast inte just nu då jag är hos min flickvän för tillfället. Om man är världelös eller ej har förresten ingen betydelse;D så länge du spelar så äre skoj:D

Då får vi lira någon gång =)


   
SvaraCitera

Lalle NÄTVANDRARNA:

Då får vi lira någon gång =)

det tycker jag helt klart. Du kan ju lägga till min G-tag: SizedDownloader:) Så accepterar jag så fort jag får tillfälle:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

det tycker jag helt klart. Du kan ju lägga till min G-tag: SizedDownloader:) Så accepterar jag så fort jag får tillfälle:)

Will do, Lord Makaron är jag.


   
SvaraCitera

Lalle NÄTVANDRARNA:

Will do, Lord Makaron är jag.

Hahaha:D awesome! Då ses vi på Xbox Live inom kort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lalle NÄTVANDRARNA:

Gears of War

hur fan kan man spela ett skjutspel med spak!? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Janbananberg:

hur fan kan man spela ett skjutspel med spak!?

Det verkar inte som att jag kan det =)


   
SvaraCitera

Lalle NÄTVANDRARNA:

Kan man köra co-op över nätet? Kör det mycket med en polare (varvade ettan 12 ggr, har aldrig lirat det själv =). Annars kör jag väl allt möjligt.

Co-op göt kampanjen så mycket mer intressant och rolig, särskilt ettan.
Klarade det väl nio gånger varav fyra på expert. Dessvärre inte upplevt co-op på tvåan.

Men det är möjligt såväl online som offline!

Lalle NÄTVANDRARNA:

Blev grymt impad av tvåans kampanj, lirade aldrig online med ettan men de har iallafall utvecklat single-player delen riktigt mycket.

Jo, mycket har ändrats, dock så fyller mycket inte någon större funktion.

Vad sägs som att använda tråden som en "match making"-tråd vi kan utnyttja för att planera eventuella matcher?
Kan börja med att dela med mig av min alldeles egna gamertag: LittleBigSimon

Janbananberg:

hur fan kan man spela ett skjutspel med spak!? [tard]

Man har en alldeles frisk tumme och ingen defekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LittleBigSimon:

Vad sägs som att använda tråden som en "match making"-tråd vi kan utnyttja för att planera eventuella matcher?

Ett mästerligt drag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LittleBigSimon:

Man har en alldeles frisk tumme och ingen defekt!

nej!


   
SvaraCitera

Saknar Gears 1 tiden [cry]
Det var känsla i det spelet, att döda någon kändes så personligt. Det bästa spel jag någonsin spelat, kunde sitta flera dygn i sträck.

Aja tyckte Gears 2 var en besvikelse, delvis. Sjukt bra spel egentligen men har ett Major Online problem [chocked]
Det ska ju släppas en stor patch till det innan Januari är slut, hoppas den fixar allt, då kan man ju börja spela 2an igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cepan91:

Gears 2 var en besvikelse, delvis.

Får jag bara fråga: vad du tycker är dåligt? [smile]

Jag själv tyckte att de va grymt kul, i och för sig har jag inte kunnat köra Live särskilt mycket, men det lilla jag har kört (för de mesta Horde) så har jag tyckt att det har funkat helt ok. Men när de kommer till TV-spel är jag inte särskilt kräsen.


   
SvaraCitera

Morcains:

Får jag bara fråga: vad du tycker är dåligt?

Asså ja älskar verkligen Gears men sedan releasen har det laggat konstant på i stortsett alla servrar, blev lite bättre efter den första updaten men det är fortfarande ca 2 sekunders fördröjning.
Man slungas in på en amerikansk server genom Matchmaking och då blir det dålig connection.
Vore bättre om dom la in typ Regions val i lobbyn, så man kan söka efter servrar enbart i Europa.
Lyckades komma in på en Europeisk server tidigare idag, o fan va kul detta spel är när det är laggfritt [bigcheers]


   
SvaraCitera