Aviseringar
Rensa alla

generös


Ämnesstartare

hur generös är normal för en pojkvän/flickvän att va?utan att man känner sig köpt:)


   
Citera
Ämnesstartare

Allt kan inte köpas för pengar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

meow89:

hur generös är normal för en pojkvän/flickvän att va?utan att man känner sig köpt:)

samma nivå som om tycker om den andre typ, u get the point?


   
SvaraCitera

meow89:

hur generös är normal för en pojkvän/flickvän att va?utan att man känner sig köpt:)

Jag tycker att om man har pojkvän/flickvän så ska man äga allt tillsammans. 🙂
Det finns inga dina eller mina pengar, det är bara våra pengar! Vårt hus, våra möbler, våra barn etc. [y] (de senaste exemplena kanske var lite mer man/hustru, men endå asså, you get the point asså. 🙂


   
SvaraCitera
Tyrael

SaltaKätzchen:

Jag tycker att om man har pojkvän/flickvän så ska man äga allt tillsammans. 🙂
Det finns inga dina eller mina pengar, det är bara våra pengar! Vårt hus, våra möbler, våra barn etc. [y] (de senaste exemplena kanske var lite mer man/hustru, men endå asså, you get the point asså. 🙂

Jag fattar, så när du gifter dig SaltaKatten, och någon hittar din och din frus "stash" och frågar: Vems är detta då?
Så säger du.. Det är våran dildo!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kärring whinar över att jag slösar för mycket pengar på henne! 🙁

Tyrael:

Jag fattar, så när du gifter dig SaltaKatten, och någon hittar din och din frus "stash" och frågar: Vems är detta då?
Så säger du.. Det är våran dildo!!

HAHA EPIC! <3


   
SvaraCitera

Tyrael:

Jag fattar, så när du gifter dig SaltaKatten, och någon hittar din och din frus "stash" och frågar: Vems är detta då?
Så säger du.. Det är våran dildo!!

Aaa[blush] Och så ska det vara en sånn där "dubbel dildo" såklart.[cute]

Men jo, asså vissa saker har man väll för sig själv, som tandborstar och liknande. Men pengar och sånnt kan man ju typ ha tillsammans ändå kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Allt kan inte köpas för pengar...

... och det som inte kan köpas för pengar - kan köpas för massor av pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SaltaKätzchen:

Men jo, asså vissa saker har man väll för sig själv, som tandborstar och liknande. Men pengar och sånnt kan man ju typ ha tillsammans ändå kanske.

Det skulle ju inte funka i längden, visst kan man ju ha en gemensam kassa som båda bidrar till. Men att slå samman ekonomin kommer bara att leda till en massa gräl, tro mig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok:)
fair enough,jag tycker att den som har störst kassa ska betala mest


   
SvaraCitera
Tyrael

Ilikepieee:

HAHA EPIC! <3

I know, fast det roligaste var när han påstod det han gjorde, L2THINK lix.


   
SvaraCitera

meow89:

Ok:)
fair enough,jag tycker att den som har störst kassa ska betala mest

Isåfall skulle ju jag inte få köpa någonting ju 🙁 (priset man "betalar" när man blir tsm med enda barnet till ett par som är måååååångmiljonärer)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergstedt:

priset man "betalar" när man blir tsm med enda barnet till ett par som är måååååångmiljonärer)

Bah, sluta klaga pojkusling!!


   
SvaraCitera

I love Lucy:

Bah, sluta klaga pojkusling!!

Haha, borde väll det 😉 Började faktiskt fundera vad hennes föräldrar jobbade med första gången jag var med henne...

Men jag tycker faktiskt att man typ ska betala lika mycket om det inte är något speciellt. Gemensam ekonomi är mer för sambos/gifta osv.


   
SvaraCitera
smisk

Jag är waaay för generös med alla mina kompisar/pojkvänner. Ibland känns det som att jag köper folk. [n]


   
SvaraCitera