Aviseringar
Rensa alla

Ger blommor dig en härlig känsla...?


Ämnesstartare

Det borde ju vara bevisat att blommor gör en glad! De har så fina färger! Doftar himmelskt och seriöst, finns det någonting bättre än att efter man storstädat - lägga i ett par nya blommor i en fin vas som får lägenheten att dofta smaskens jag tror på blommornas "healing"! Även utomhus! [love]

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ändrad: I dag 19:33

gu vad jag hatar nrä de där kommer i inlägget så jäval fult..förstör hela tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne de skräpar ner och jag orkar aldrig sköta om dom så de dör och blir fula[sad] om du menar kruk-blommor då[cute]

och nej man kan inte bevisa att "blommor gör en glad", eftersom att det är ett väldigt allmänt påstående som beskriver något som som i realiteten troligtvis är väldigt individuellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju snyggt iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ah [rolleyes]

Får du ett pirr i magen när en blodröd ros sätter sig fast på din näthinna? Dunkar det i fittan då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

och nej man kan inte bevisa att "blommor gör en glad", eftersom att det är ett väldigt allmänt påstående som beskriver något som som i realiteten troligtvis är ytterst individuellt.

Människan blir glad av färger inte av gråa trista kvistar tex!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Får du ett pirr i magen när en blodröd ros sätter sig fast på din näthinna? Dunkar det i fittan då?

AH! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

AH! [surprised]

Creep.y [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Creep.y

Ja, visst är det! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Människan blir glad av färger

alla människor blir garanterat inte det nej[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

alla människor blir garanterat inte det nej[n]

vRF?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEEEEEEEEEEEEEEJ

Känns som slöseri med pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Får du ett pirr i magen när en blodröd ros sätter sig fast på din näthinna? Dunkar det i fittan då?

Funderar allvarligt på att byta ut min signatur mot det där. Borde jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vRF?

för att människor tycker olika?[shake] alla gillar inte exat samma saker som dig[shake]


   
SvaraCitera