Aviseringar
Rensa alla

ger snart upp..


Ämnesstartare

Vad är det för mening igentligen?
Varför kan jag bara inte få försvinna bara gå och lägga mg och sova och aldrig vakna igen?!
Och den jävla "psykologen" går ju ändå inte att snacka med de ända han gör är att skriver ut massa jävla piller åt mig och tror sedan att allt ska bli så BRA!!
Han vet ju inte ens varför allt är så här och det kommer han ändå aldrig få reda på..
Kunde ju ta alla som där medicinerna på en gång men morsan låser ändå in dom efter att jag redan försökt en gång,,
Föresten är piller piss!
man vaknar ju sen när dom tryckt ner en slang i halsen på mig..
Men om jag nu skulle vilja dö.. kan jag ju bara göra det men varje gång jag är vad det tillfällät så får jag massa tankar om hur det blir sen att jag aldrig får se mina gudbarn eller mina bröder växa upp eller att jag kommer ligga under jorden i en kista, det gör mig rädd men ändå skulle det vara så skönt att slippa allt..
Men aja fick iallfall skriva av mig är väl ändå ingen som bryr sig om att läsa massa text om skit [confused]


   
Citera

Det blir säkert bra någon gång. Vi får hoppas på det i alla fall.


   
SvaraCitera

Läste hela, dagens goda gärning. Om du lika gärna vill dö elr försvinna så tycker jag att du ger bankrån en chans, klarar du dig undan så mår du skit bra med alla pengarna[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Läste hela, dagens goda gärning. Om du lika gärna vill dö elr försvinna så tycker jag att du ger bankrån en chans, klarar du dig undan så mår du skit bra med alla pengarna

du är ju galen men de är bra


   
SvaraCitera

felliemellie:

du är ju galen men de är bra

Galen? Att råna en bank är väl en av dom smartaste sakerna du kan göra[wink]

btw, fängelse straff i Sverige är så vekt att även fast du åker fast( fast 2ggr[tired] elr 3 nu) så sitter du typ i 1½ kanske, förhoppningsvis har du gömt pengarna och kan samla upp dom efter du är fri igen[cool] I fängelset kommer man iof bort oxå[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Galen? Att råna en bank är väl en av dom smartaste sakerna du kan göra

skulle nog hotat någon annan att råna banken åt mig sen så tar jag pengarna och flyr..


   
SvaraCitera

felliemellie:

skulle nog hotat någon annan att råna banken åt mig sen så tar jag pengarna och flyr..

Hah awesome[cool] Och du säger jag är galen[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gibbs:

Hah awesome Och du säger jag är galen

vadå jag vet att jag är galen men trode ingen anan var så galen som jag:P


   
SvaraCitera

felliemellie:

vadå jag vet att jag är galen men trode ingen anan var så galen som jag:P

Höhö, finns massor i världen[cool]


   
SvaraCitera

Vad är det som får dig att känna så här? :/

Ibland blir man väldigt trött på allt. Man lever bara en vis tid och den vill man fylla med en massa storslagna händelser osv. Frågan är vad..


   
SvaraCitera

kram


   
SvaraCitera