Aviseringar
Rensa alla

Getaway Rock Festival


sincan

Hatar att Deep purple spelar samtidigt som ca allt annat jag vill se........:@@@


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:
Hatar att Deep purple spelar samtidigt som ca allt annat jag vill se........:@@@

ca alcest är det ngn mer?


   
SvaraCitera
sincan

iddqd:

ca alcest är det ngn mer?

nja. Men så spelar electric wizard 15min in på Alcests spelning osv. Dåligt att de lägger de få icke-metalcore-banden samtidigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

nja. Men så spelar electric wizard 15min in på Alcests spelning osv. Dåligt att de lägger de få icke-metalcore-banden samtidigt...

ja mkt sämst gjort av dem. blir: ledsen.


   
SvaraCitera
sincan

iddqd:

ja mkt sämst gjort av dem. blir: ledsen.

och besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

och besviken.

men samtidigt innebär det mer ölpauser eller nåt om allt är fokuserat till nästan samtidigt. man missar mindre pga man är på området en längre tid och sen kan man öla när det itne är något bra dvs fredagen. man får se det från den ljusa sidan.


   
SvaraCitera
Paseo

vart är den här festivalen

jag missar varenda jävla festival varenda år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:
vart är den här festivalen

jag missar varenda jävla festival varenda år

gävle. kom dit och drick öl med oss och titta bra band.


   
SvaraCitera
sincan

iddqd:

men samtidigt innebär det mer ölpauser eller nåt om allt är fokuserat till nästan samtidigt. man missar mindre pga man är på området en längre tid och sen kan man öla när det itne är något bra dvs fredagen. man får se det från den ljusa sidan.

Haha, ja, skulle säga att det är väldigt skillnad på dagarna!


   
SvaraCitera

Är det inte mest kiss-och bajs-metal där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Är det inte mest kiss-och bajs-metal där?

nej det finns ett gäng bra band


   
SvaraCitera

Okej, Electric Wizard, Imperial State Electric och Deep Purple känns ganska reko. Men i övrigt verkar kiss och bajs-faktorn ganska hög LedsenLedsen


   
SvaraCitera

ps. Dead Lord är också grymma, i alla fall live. Ska inte störa er hårdrockare mera RodnarRodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beardfish, Cult of Luna, Electric Wizard, Entombed, Gojira, Lamb of God, System of a Down (mitt gamla favoritband från högstadiet, numera en slags guilty pleasure), Katatonia (de var dock väldigt sömniga senast jag såg dem), Testament och Witchcraft skulle jag försökt se om jag var där.


   
SvaraCitera
sincan

Istechetvåpunktnoll: Okej, Electric Wizard, Imperial State Electric och Deep Purple känns ganska reko. Men i övrigt verkar kiss och bajs-faktorn ganska hög LedsenLedsen

Uncle acid, eller är du posör?


   
SvaraCitera