Aviseringar
Rensa alla

Getaway Rock Festival och andra nya festivaler


Ämnesstartare

Är Getaway Rock Festival ny? Eftersom dom har bytt ut Gävles cityfest med just denna festival. Den verkar vara helt okej om jag ska vara ärlig. Dock tror jag biljettpriset är ungefär detsamma som på P&L [n]

Artister till getaway:
Aggressive Chill, Airbourne (Aus), Barbara, Cavalera Conspiracy, Corroded, Crucified, Deathstars, Deicide, Engel, Europe, Heaven´s Basement (Uk), Isobel & November, Lavett, Megadeth (US), Motörhead, Mustasch, Overkill, Raubtier, Sonic syndicate, The Generals, The Quireboys (UK), Vader, Wolf

Någon som vet något om den nya i Borås också?

Förresten, vilken festival verkar bäst? [rolleyes] Har ingen aning om vart jag ska befinna mig.


   
Citera
Ämnesetiketter

Detta verkar onekligen intressant! Har du någon aning om vart i gävle det kommer vara?
Du har inte någon länk till detta så att man får läsa vidare?
Motörhead till gävle[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CarolineLin:

Crucified

CarolineLin:

Barbara

Är ett band. [party]

Rätt nice lineup för övrigt. Synd att Gävle är helvetes långt upp i landet bara ;<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns att kolla det mesta på festivalinfo.se [smile] Har ingen aning om var i Gävle det blir, skulle väl gissa på att det blir... där borta. På en massa gräs, vid en bro [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funderar faktiskt på att dra dit faktiskt. Fyller år den nionde, så bjud på öl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vettefan skulle tipsa dig om getaway festival i stället

hahahahahah såg nu, det var den du skrev om. snacka om bnäng man e[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Verkar ju som om en hel del ska dit. Får väl falla för grupptrycket.

Haha, smart där [bigsmile]


   
SvaraCitera

Blir garanterat att köpa en biljett, då man bor ungefär 300m från gasklockorna. Kommer bli succé! [bigcheers]
Hittade hemsidan för den som är intresserad http://www.getawayrock.se/festival/


   
SvaraCitera

Ja, själv vet man ju med sig att man ska dit, så.


   
SvaraCitera

Om det är nån festival jag tänker dra på i sommar, så är det nog den här. En timmes resa, och Airbourne är ett grymt band, och Motörhead och Slash vore också kul att kunna säga att man sett. Sweden rock äger rum samtidigt som jag tar studenten, vilket suger för jag vill hemskt gärna se Gary Moore uppträda och dessutom tar det säkert 9 timmar att ta sig dit, så blir ingen endagsutflykt direkt. [party]

Funderar på att söka jobb som funktionär på Getaway, någon som vet någonting mer angående det? För det står inte särskilt mycket om det på sidan.


   
SvaraCitera

Jag ska på Getaway!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har kirrat 3-dagarspass + campingbiljett till GRF, men har bara en kompis att åka med. Denna kompis börjar tvivla på festivalen och vill kanske dra sig ur för att åka på Hultsfred (eller ännu värre, Peace n' Love *rys*).

Någon från UM som bor i stockholm och ska åka dit? Tåg till Gävle är hyfsat billigt, just sayin' [y][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Megadeth hade man ju velat sett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grodan Boll:

unktionär på Getaway, någon som vet någonting mer angående det? För det står inte särskilt mycket om det på sidan.

Grön groda i det gröna

Checka Flashbacks tråd om festivalen [i Festival & Spelningar] och fråga där, de har bättre koll


   
SvaraCitera

hoppas gävle blir najs, jag ska dit 🙂


   
SvaraCitera