Aviseringar
Rensa alla

Getaway Rock 2014


Ämnesstartare

Nån som ska på Getaway Rock i sommar?

Nån som ska campa och vad tycker ni om lineupen so far? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Getaway Rock brukar ha bra lineup, problemet är bara att den är i Gävle. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nå gasklockorna är ett bra område vad jag tycker iaf! nära till stan och campingen är int heller allt för långt borta.
förra året var sjukt grymt! men jag är lite fundersam över i år! men det spelar ingen roll, campingen är hela nöjet 🙂 bästa i år hittills är Dumma Birger och Skitarg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rroobbiinn96: campingen är hela nöjet 🙂

Jag är lite för gammal och bekväm av mig för camping dessvärre. Skall jag på festival igen så får det åtminstone bli husvagn, men helst riktig säng. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för gammal?! hitta 50/60 åriga gubbar på campingen! xD


   
SvaraCitera

Förra året lineup var grym, inget kommer att slå det på länge känner jag. I år verkar det inte vara  mycket att hurra om hittills, men långt kvar.

Bokat Bråvalla och lutar mot att även boka way out west då neutral milk hotel och QOTSA spelar


   
SvaraCitera
Kudhos

superpojken:
Förra året lineup var grym, inget kommer att slå det på länge känner jag. I år verkar det inte vara  mycket att hurra om hittills, men långt kvar.

Bokat Bråvalla och lutar mot att även boka way out west då neutral milk hotel och QOTSA spelar

Vill också boka bråvalla..Kanye west liksom.
Men pengar + tid är två saker som är oklara i juni. 🙁


   
SvaraCitera

Kudhos: Kanye west liksom.

Haha! Lyssnar inte på sån musik men vet redan nu att det kommer vara en av alla höjdpunkter


   
SvaraCitera
Kudhos

superpojken:

Haha! Lyssnar inte på sån musik men vet redan nu att det kommer vara en av alla höjdpunkter

Precis, det kommer bli storslaget oavsett.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska kolla lineup1, hoppas på Alcest


   
SvaraCitera

Kudhos: Precis, det kommer bli storslaget oavsett.

Ska fixa en plansch där det står "DO YOU LIKE FISHSTICKS?"!! ojoj vad taggad jag blev nu Party


   
SvaraCitera

Grvan:
Ska kolla lineup1, hoppas på Alcest

DDUUU ÄÄÄR TILLBAAAKKAAAA :DDDDDDDD


   
SvaraCitera

Watain är en riktigt bra bokning. Resten är så gott som skräp. Airbourne är väl ok party rock.


   
SvaraCitera

Grvan:
Ska kolla lineup1, hoppas på Alcest

HEJ GRUVAN, HAR SAKNAT DIG GRUVLIGT PÅ FORUMET. VAD HAR DU HAFT FÖR DIG?


   
SvaraCitera

onT: Gateway verkar vara en kiss och bajs-festival.


   
SvaraCitera