Aviseringar
Rensa alla

Ghost whisperer?


Ämnesstartare

Nån som tittar på det? 🙂 Kan nån berätta lite hur den serien är, vad den handlar om o så? 😀


   
Citera

Nej


   
SvaraCitera

spöken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

spöken

Logiskt..


   
SvaraCitera

Brukade kolla på den, när jag kollade på tv.

Den är väl rätt ok. Lite spännande, helt ok karaktärer. Inte så jätterolig eller så, tyvärr.

Buffy the Vampire Slayer är bättre!

Med vänliga hälsningar
Buffy-förespråkaren


   
SvaraCitera

Har sett hela serien. Det handlar om Melinda som kan se spöken och försöker hjälpa dem "in i ljuset." Man får följa hennes liv igenom 5 säsonger.


   
SvaraCitera

Dinzezys:

Logiskt..

Precis, onödigt att göra en tråd om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Har sett hela serien. Det handlar om Melinda som kan se spöken och försöker hjälpa dem "in i ljuset." Man får följa hennes liv igenom 5 säsonger.

Okej! Är den läskig eller mer mystisk? 🙂

Blivande_japan:

Precis, onödigt att göra en tråd om.

Om den här tråden är onödig så behöver du väl inte lägga ner tid på att svara på den? 🙂

genus:

en är väl rätt ok. Lite spännande, helt ok karaktärer. Inte så jätterolig eller så, tyvärr.

Aaah okej, bra att veta! 🙂 Ville höra lite från olika personer vad dom tycker om serien innan jag kollar den ^^


   
SvaraCitera

Dinzezys:

Okej! Är den läskig eller mer mystisk? 🙂

När jag var yngre så tyckte jag att vissa spöken kunde vara lite obehagliga och det finns även avsnitt som är smått läskiga. Oftast är den mysig och lite sådär snyft gullig. Introt är väl det som är mest mystiskt om jag säger så..


   
SvaraCitera

Dinzezys:

Om den här tråden är onödig så behöver du väl inte lägga ner tid på att svara på den? 🙂

Skulle ju vara trevlig och hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

När jag var yngre så tyckte jag att vissa spöken kunde vara lite obehagliga och det finns även avsnitt som är smått läskiga. Oftast är den mysig och lite sådär snyft gullig. Introt är väl det som är mest mystiskt om jag säger så..

Så den är sevärd? 🙂

Blivande_japan:

Skulle ju vara trevlig och hjälpa dig.

Om du skulle va trevlig så skulle du inte skriva att tråden var onödig, men ändå. Tack för svaret! 🙂


   
SvaraCitera

Ser ruskigt kass ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Ser ruskigt kass ut

Mhm :/ Varför det då?


   
SvaraCitera

Dinzezys:

Så den är sevärd? 🙂

Absolut. Jag tycker det är en väldigt fin serie och jag började titta på den för så rätt så längesedan så jag har "växt upp" med den, eller ja..
Tycker att fjärde säsongen är den bästa och även den första säsongen är bra, i mitten så blir det lite långtråkigt för det händer ungefär samma saker men i helhet så är den sevärd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Absolut. Jag tycker det är en väldigt fin serie och jag började titta på den för så rätt så längesedan så jag har "växt upp" med den, eller ja..

Okej, ska nog checka den! 🙂 Tack för alla svar!


   
SvaraCitera