Aviseringar
Rensa alla

GI metoden


Ämnesstartare

Thats it:

Skall du köra GI är inte träning det bästa, inte om du skall köra full GI.
Just a tip.

Varför skulle inte det fungera? [confused]


   
SvaraCitera

Pakanajuhla:

Varför skulle inte det fungera? [confused]

Jag har inte någon större koll, men den dietisten jag hade kontakt med gav mig en GI-metod där träning INTE fick förekomma, tror det var någon extrem GI-metod, ej säker, då denna metod skulle man enbart köra 2-3 veckor, för att sedan börja äta lite grövre bröd och dyl.

Allt handlar nog om hur hård GI-metod man kör med, kör man lattjo-GI funkar givetvis träning samtidigt, men utav min metod så hade jag knappt ork till att jobba sista dagarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thats it:

Allt handlar nog om hur hård GI-metod man kör med, kör man lattjo-GI funkar givetvis träning samtidigt, men utav min metod så hade jag knappt ork till att jobba sista dagarna.

Det var nog en hårdkur med inriktning åt GI-håll på de få kolhydrater som tilläts.
Om man inte bantar är låg GI-mat är utmärkt och för det mesta bättre, inkl till träning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thats it:

Skall du köra GI är inte träning det bästa, inte om du skall köra full GI.
Just a tip.

Ok. antingen gi eller träning va?


   
SvaraCitera

Exclusive__:

Ok. antingen gi eller träning va?

Beror nog på hur hårt du kör, jag ville få resultat snabbt och körde stenhård GI, och då fanns inte orken för träning, och den behövdes inte heller, gick ner det jag ville på 2½ vecka i princip. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thats it:

Beror nog på hur hårt du kör, jag ville få resultat snabbt och körde stenhård GI, och då fanns inte orken för träning, och den behövdes inte heller, gick ner det jag ville på 2½ vecka i princip.

Jasså [crazy] hur mycket gick du ner då? om det inte är hemlis[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thats it:

Beror nog på hur hårt du kör, jag ville få resultat snabbt och körde stenhård GI, och då fanns inte orken för träning, och den behövdes inte heller, gick ner det jag ville på 2½ vecka i princip.

Kan inte jag få adda dig på msn?:P.. har så mkt frågor xD


   
SvaraCitera

sluta vara äs.


   
SvaraCitera

Exclusive__:

Kan inte jag få adda dig på msn?:P.. har så mkt frågor xD

Absolut!
Skriver den i ett PM! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera