Aviseringar
Rensa alla

Gick du vid cityterminalen den 11 juni 2010?


Ämnesstartare

När jag åkte studentflak såg jag dig, söta kille som gick med sin familj (?) på trottoaren alledeles intill Cityterminalen i Stockholm. Du hade en ljus jeansjacka på dig om jag inte minns fel och brunt halvlångt hår. Du var ganska lång, och när du vinkade till oss på flaket såg du glad och trevlig ut!

själv är jag en tjej med brunt vågigt hår och är ljus i hyn, hade svart regnjacka. Jag vinkade till dig men vet inte om du såg just mig i virrvarret. Jag stod ganska långt bak på flaket, precis vid kanten.

Om du nu mot förmodan läser det här så skulle det vara väldigt turligt.. jag brukar verkligen inte lägga så stor vikt vid folk jag ser en kort sekund, men jag vet inte varför jag blev så intresserad. Kan du inte dyka upp på nåt mirakulöst sätt så jag får veta vad du heter? 🙂

och ni andra.. ja ni kan ju berätta om ni har varit med om något liknande i väntan på att min eftersökte hör av sig.. 😉 😉 haha.


   
Citera
Ämnesstartare

oj.. jag hoppas det var cityterminalen nu.. har lite dåligt lokalsinnne 😛 men nånstans i centrala stlhm var det iaf!


   
SvaraCitera

Detta räknas nog som kontaktannons så måste tyvärr låsa [cute]

Våra regler kan du läsa här


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera