Aviseringar
Rensa alla

gick hemifrån-hade en katt. kom hem-hade 3 och en halv


Ämnesstartare

isola:

Ja, och det kommer hon att göra av kastreringen. Det är jobbigt att löpa och föda.

mm, men får väl la vänta ett tag innan man kan separera mamman/barnen? eller ta med hela paketet till veterinären på momangen?

isola:

Aw. Kom ihåg att vaccinera, avmaska och kastrera dem sen! Kom ihåg att alla kattungar har mask från födseln [no-no]

eeewy. men aa det ska jag göra. stackarn skulle ju fått något när hon var dräktig. trodde hon var kastrerad typ, eller hon är innekatt liksom..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ååååååh bilder???[blush]

aa kanske sen [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

mm, men får väl la vänta ett tag innan man kan separera mamman/barnen? eller ta med hela paketet till veterinären på momangen?

Nä, vänta ett tag.

flickansvekmigikväll:

eeewy. men aa det ska jag göra. stackarn skulle ju fått något när hon var dräktig. trodde hon var kastrerad typ, eller hon är innekatt liksom..

Ni har okastrerade hankatter lr smet hon ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var sorgligt med den döda dock. de andra stod på han och han var så liten 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

aa kanske sen

gör ett album då så man kan kommentera dom små sötingarna
åhhhhhhhhhh vill ha en kattunge 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ni har okastrerade hankatter lr smet hon ut?

hon smet ut typ. brukar låta henne vara lite på balkongen då hon vill fast ändå inte vågar typ. hon brukar inte gå så långt [blush]

isola:

Nä, vänta ett tag.

mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gör ett album då så man kan kommentera dom små sötingarna
åhhhhhhhhhh vill ha en kattunge 🙁

det var en god idé . ska la frsöka fixa lite bilder med nån mobilkamera eller så. min digitala är död [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

hon smet ut typ. brukar låta henne vara lite på balkongen då hon vill fast ändå inte vågar typ. hon brukar inte gå så långt [blush]

Aha. Näta in balkongen så att kattungarna inte ramlar ut lr smiter när du har öppet och röker, de är ruskigt snabba!
Kastrera henne innan hon får gå ut igen, kräver bild sen!! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

det var en god idé . ska la frsöka fixa lite bilder med nån mobilkamera eller så. min digitala är död

spelar ingen roll hur dålig kamera du har eftersom kattungar alltid är söta ändå [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Aha. Näta in balkongen så att kattungarna inte ramlar ut lr smiter när du har öppet och röker, de är ruskigt snabba!

<3 .. har fönster som kan dras igen så att det är lugnt. : )

isola:

Kastrera henne innan hon får gå ut igen, kräver bild sen!! [cute]

mm skall göras. får la fixa bilder sen!

enhimmelskdrog:

spelar ingen roll hur dålig kamera du har eftersom kattungar alltid är söta ändå [blush]

oki vad bra =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

<3 .. har fönster som kan dras igen så att det är lugnt. : )

Lämna det ej öppet sen bara, de kan hoppa ut. En kompis katt gjorde det och blev sen uppeldad. (true story)

flickansvekmigikväll:

mm skall göras. får la fixa bilder sen!

bra [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig sett så små versioner av katter dock.. när jag var liten hade vi 2 marsvin vilka en gång fick ungar. trodde att det var 2 hanar när de köptes -.-

det grymma var att de fick en albino-unge (vit, röda ögon/blind typ), vilket är väldigt sällsynt. det ännu grymmare var kanske när jag tappade en av dem.. -.- klarade sig dock som tur var. och nej, jag ska inte tappa dessa små krabater [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Lämna det ej öppet sen bara, de kan hoppa ut. En kompis katt gjorde det och blev sen uppeldad. (true story)

:(( usch tråkigt. ska vara försiktig som fasiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

:(( usch tråkigt. ska vara försiktig som fasiken.

Ja, bra! Har barnspärr på mina fönster, sådär så att det ej går att öppna mer än några centimeter. Räcker för att blåsa ut rök och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast ej bra för djur att andas in rök, de kan också få astma!


   
SvaraCitera