Aviseringar
Rensa alla

Gick in på porr på skolans dator..


Afik
 Afik
Ämnesstartare

Vi har fått en dator från skolan, men som man lånar och får ta med hem osv. I 3an kommer man få köpa ut den. Som den syndare jag är gick jag in på porr när jag var hemma, dock med "privat surfning" på, men ändå. Jag vet inte ifall jag fick göra det enligt det kontrakt jag skrev på.

Kommer skolan kolla vad man gått in på? Kan jag dölja att jag har gjort det? Vad händer om dom kommer på mig?


   
Citera

herre min skapare!! 


   
SvaraCitera

Tror inte du är den enda som porrsuftat på en dator som skolan äger. Rensa historiken annars, men tror inte de skulle leta efter porr i din dator.


   
SvaraCitera

Lol vi gjorde det alltid i högstadiet när läraren var bakom  tror inte nåt allvarligt kommer hända


   
SvaraCitera

har aldrig gjort nått sånt. dock jag gick in på fotbollsidor etc. och en gång hade jag en bild på saddam hussien som bakgrundsbild på datorn. läraren blev sjukt arg. 😛


   
SvaraCitera

Om du inte körde på skolans internet och dom inte har övervakningsprogram på datorn kommer dom inte märka något.


   
SvaraCitera
Afik
 Afik
Ämnesstartare

the_fat_one:
har aldrig gjort nått sånt. dock jag gick in på fotbollsidor etc. och en gång hade jag en bild på saddam hussien som bakgrundsbild på datorn. läraren blev sjukt arg. 😛

haha lol. ska också ha nån kontroversiell som backround 🙂


   
SvaraCitera
reben

:s det är ju inte olagligt så vfr skulle du inte få. så var policyn på min skola iaf, gör va ni vill men följ lag1


   
SvaraCitera

Oftast får man inte göra det enligt kontraktet men om du var hemma så har de högst troligt ingen koll på om du gjorde det eller inte


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Bara sopa igen spåren så kommer ingen märka nåt.

Snål skola att ni får köpa ut datorn, jag fick min laptop gratis av skolan.


   
SvaraCitera

the_fat_one:
har aldrig gjort nått sånt. dock jag gick in på fotbollsidor etc. och en gång hade jag en bild på saddam hussien som bakgrundsbild på datorn. läraren blev sjukt arg. 😛

haha random XD 


   
SvaraCitera

Ice:
Bara sopa igen spåren så kommer ingen märka nåt.

Snål skola att ni får köpa ut datorn, jag fick min laptop gratis av skolan.

jag får ingen dator alls... 


   
SvaraCitera

Kollat på en hel del jävla grejer på datorn, som inte står i bibeln, som Gunvald hade sagt. 

Är nog lungt du. 


   
SvaraCitera

Shit pommes, du är typ dödsdömd nu. Gråter


   
SvaraCitera

shit you are too tough man.     


   
SvaraCitera