Aviseringar
Rensa alla

Gift vid första ögonkastet


Ämnesstartare

Jätteintressant socialt experiment tycker jag. Är det någon mer som kollar på det? Vilka/vilket par tror ni kommer att fortsätta vara tillsammans?

http://www.svtflow.se/gift-vid-forsta-ogonkastet


   
Citera
Ämnesstartare

tkr d där är sjukt larvigt 🙁 


   
SvaraCitera
Kudhos

säkert staged as fuck 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar facebookmänniskor (som vanligt) jävla barnrumpemän som inte vet ett skit och tror att ett av paren inte passar ihop för att killen tycker att tjejen är ful, att tjejen med karriär inte ska ha barn etc. fyfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad tråkiga ni är, kolla genast på detta!!!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

socialt experiment ja möjligt. Osar konstig "tv underhållning" direkt från lådan med andra överblivna programidéer. Klarade inte av det eller såg de roliga och intressanta dock.


   
SvaraCitera
reben

vill oxo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
socialt experiment ja möjligt. Osar konstig "tv underhållning" direkt från lådan med andra överblivna programidéer. Klarade inte av det eller såg de roliga och intressanta dock.

alla program produceras för att folk ska underhållas av det på ngt sätt så jag ser ingen mening med att gnälla över att detta också gör det.
kolla vettja.


   
SvaraCitera
nubbie

Borde be min mamma registrera sig här så hon kan diskutera med dig! Hon tycket det är jättebra och mysigt och har sagt till mig flera gånger att jag borde titta på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Borde be min mamma registrera sig här så hon kan diskutera med dig! Hon tycket det är jättebra och mysigt och har sagt till mig flera gånger att jag borde titta på det.

Vet vem din mami är via zymbas fb och ja, det borde hon! Vilket par hoppas hon blir tlsm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tittar på det, hejar på Bert för jag känner igen mig mycket i hur han är och hanterar hela situationen (även om typ alla på flashback tror han är asexuell och tycker han är skittråkig). Jag vet dock hur det går, eller åtminstone två av paren... Man kan ju se på ratsit om de är gifta eller ej liksom ehehhe. Men ska inte avslöja här om ingen vill veta. Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar Emily också men har lite svårt för Mathias. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Gillar Emily också men har lite svårt för Mathias. 

han lägger ju över allt på henne känns det som uhu. blev sen helt wtf när han sade att han inte tänkte städa ur något klädutrymme åt henne.

Zymba:
Tittar på det, hejar på Bert för jag känner igen mig mycket i hur han är och hanterar hela situationen (även om typ alla på flashback tror han är asexuell och tycker han är skittråkig). Jag vet dock hur det går, eller åtminstone två av paren... Man kan ju se på ratsit om de är gifta eller ej liksom ehehhe. Men ska inte avslöja här om ingen vill veta. Skadeglädje

mm vet också tror jag, åtminstone två av paren.
stör mig på bert då han inte verkar speciellt inkännande för fem öre. fast ellen behöver ju vara mer tydlig med vad hon vill och inte bara anpassa sig hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: han lägger ju över allt på henne känns det som uhu. blev sen helt wtf när han sade att han inte tänkte städa ur något klädutrymme åt henne.

Exakt!Ledsen

isola: stör mig på bert då han inte verkar speciellt inkännande för fem öre. fast ellen behöver ju vara mer tydlig med vad hon vill och inte bara anpassa sig hela tiden.

Vene, om jag förstått honom rätt så är han bara väldigt försiktig i början och är inte nån som behöver visa för mkt känslor, varken med ord eller fysiskt, förrän han känner att det faktiskt finns nåt där. jag är likadan, så kan relatera. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Exakt!Ledsen

Vene, om jag förstått honom rätt så är han bara väldigt försiktig i början och är inte nån som behöver visa för mkt känslor, varken med ord eller fysiskt, förrän han känner att det faktiskt finns nåt där. jag är likadan, så kan relatera. 

kanske jag som missuppfattat honom lite men han verkar rätt självupptagen uhu
nu har ju vi bara umgåtts under en kväll och då ej i ngn sexuellt sammanhang även om det  flashades boobs, men du är ju en jättevarm och inkännande person.


   
SvaraCitera