Aviseringar
Rensa alla

gillar 2 kompisar?


Ämnesstartare

vad i helvete gör man om man gillar 2 stycken killar som är polare med varandra, och båda två gillar en tillbaka, fast ingen av dem vet det om den andra? 😮 om ni fattar vad jag menar hahaha fyfan vilken jävla sits jag är i ? 🙁 antingen väljer jag en av dem och då kan jag aldrig mer träffa den andra, eller så träffar man ingen av dem igen 😮


   
Citera

tror det är bäst (om du vill att ni tre ska behålla vänskapen dvs) att inte inleda något med någon av dom


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tror det är bäst (om du vill att ni tre ska behålla vänskapen dvs) att inte inleda något med någon av dom

Eller kör på polygami.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om du vill att ni tre ska behålla vänskapen dvs

Mjaa, grejen är väl så att det är dem 2 som är polare, en av dem här snubbarna var jag på "dejt" med jag gick ut på krogen med han och hans kompis och hängde med dem hela kvällen och båda är så sjukt trevliga och ser bra ut. det är sjukt komplicerat, Han jag var på dejt med bor nämligen 20 mil ifrån mig men kompisen bor i Uppsala som jag, och jag stötte på hans polare på krogen i helgen och vi satt och snackade hela natten å jag följde med han hem ( inget hände ).

så är läget i alla fall båda visar intresse och jag tycker om båda tillbaka. sjukt irriterande situation :p jag måste ju bestämma mig nu innan det går längre.


   
SvaraCitera

Tycker som ehd.
Eller om du märker att den ena gillar dig mer än den andra, så kanskekanske det kan fungera att du bara träffar denne
Huvudsaken är i alla fall, att om du vill fortsätta dejta den ena så måste du berätta för den andra. Annars blir det nog bara mer krångel.


   
SvaraCitera

välj båda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Annars blir det nog bara mer krångel.

haha jag vet, det var ju så typiskt att hans kompis visar sig vara helt underbar :p egentligen borde jag välja snubben som bor i samma stad som mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

välj båda.

😉 om det vore så vääl!! [bigsmile]


   
SvaraCitera

rocka_billy:

haha jag vet, det var ju så typiskt att hans kompis visar sig vara helt underbar :p egentligen borde jag välja snubben som bor i samma stad som mig

Jajo, känslorna far lite hur de vill.
Följ ditt hjärta och sådant crap. [y]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Låt bli att välja någon av dem, om du sätter deras vänskap högre än ett förhållande.


   
SvaraCitera

rocka_billy:

jag var på dejt med bor nämligen 20 mil ifrån mig men kompisen bor i Uppsala som jag

Om du gillar båda osv så är det kanske bäst att "välja" den som bor där du bor liksom.

antrax:

Huvudsaken är i alla fall, att om du vill fortsätta dejta den ena så måste du berätta för den andra. Annars blir det nog bara mer krångel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Om du gillar båda osv så är det kanske bäst att "välja" den som bor där du bor liksom

jo..jag är en riktig grubblare 😛 inte kunnat sova på 2 nätter nu haha, det jag är rädd för är att snubben från dalarna ska fråga i helgen om jag vill följa med han och johan ut på krogen, då blir det major problems 😛 han skulle besöka uppsala i helgen igen nämligen hahaha fy, bäst å stanna hemma :p


   
SvaraCitera

rocka_billy:

bäst å stanna hemma :p

I alla fall tills du bestämt dig vad du ska göra.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tror det är bäst (om du vill att ni tre ska behålla vänskapen dvs) att inte inleda något med någon av dom


   
SvaraCitera

Eller så träffar du dem båda, i smyg. Funkar litegrann.
Vill minnas att jag hade något sådant för mig i högstadiet.


   
SvaraCitera