Aviseringar
Rensa alla

gillar att visa mig i cam


Ämnesstartare

Jag är en tjej på snart 21 år och jag gillar att visa mig i cam när jag "leker med mig själv" är det vanligt?

jag funderar även vart man skulle kunna annonsera om att man visar upp sig om man vill ta betalt? räknas det som prostitution eller något liknande?


   
Citera

bambi90:

prostitution

aaaa fyfy!
sådant måste man ju göra gratis för oss kåta pojkar fattaruväl!! :c


   
SvaraCitera
smisk

bambi90:

jag funderar även vart man skulle kunna annonsera om att man visar upp sig om man vill ta betalt? räknas det som prostitution eller något liknande?

Äh, det finns hemsidor för sånt. Gäller väl mest att kunna hitta någon seriös sida.

bambi90:

Jag är en tjej på snart 21 år och jag gillar att visa mig i cam när jag "leker med mig själv" är det vanligt?

Jag tror det är vanligare än vad det verkar, det är iaf (i mina ögon) inget onormalt beteende [y]


   
SvaraCitera

vadå leker med dig själv, sitter du där med massa barbies och leker med dom medans folk kollar på dig i cam?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Jag tror det är vanligare än vad det verkar, det är iaf (i mina ögon) inget onormalt beteende

Jag känner mig inte onormal, funderar bara hur vanligt det är 🙂

Knarko:

aaaa fyfy!
sådant måste man ju göra gratis för oss kåta pojkar fattaruväl!! :c

Om du skulle ha en chans att tjäna pengar så skulle du nog också försöka få lite extra pengar i kassan?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kebu12:

vadå leker med dig själv, sitter du där med massa barbies och leker med dom medans folk kollar på dig i cam?

du kanske bara är för liten för att förstå?


   
SvaraCitera

bambi90:

Om du skulle ha en chans att tjäna pengar så skulle du nog också försöka få lite extra pengar i kassan?

med tanke på att jag inte är särskilt pengakåt, nej.
inte tjäna pengar på det sättet iaf (menar inte att du eller andra som gör det är dåliga som gör det).


   
SvaraCitera

bambi90:

du kanske bara är för liten för att förstå?

ge mig din msn så skall jag visa dig i cam att jag är allt annat än liten[wink][wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

msn

du är inte ens inne på msn din fjant!!


   
SvaraCitera

Knarko:

du är inte ens inne på msn din fjant!!

nä när jag bara har dig att cama med så är man inte så sugen på att vara inne[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

[sad]

fu lillsnorre!


   
SvaraCitera

Googla


   
SvaraCitera

Borde inte flashback ha passat dig bättre?


   
SvaraCitera

Knarko:

fu lillsnorre!

den är ju liten för du inte får den större än så[cute]


   
SvaraCitera

Många sajter finns för sådana som du.
Bara googla


   
SvaraCitera
Draft

bambi90:

ag är en tjej på snart 21 år och jag gillar att visa mig i cam när jag "leker med mig själv" är det vanligt?

jag funderar även vart man skulle kunna annonsera om att man visar upp sig om man vill ta betalt? räknas det som prostitution eller något liknande?

det är vanligt, det räknas inte som prostiution. det finns massor av hemsidor där du kan få din egen camshow, kan väl ingen sådär spontant, du kan ju kolla med livejasmin.

hur som helst finns det mycket pengar i det


   
SvaraCitera