Aviseringar
Rensa alla

gillar blyga tjejer blyga killar?


Ämnesstartare

skulle vilja säga att låten creep med radiohead passa väldigt bra in på mig just nu


   
SvaraCitera

ola111:

killar dras till utåtriktade och blyga tjejer.
tjejer dras till utåtriktade killar.

wtf?
Det är ju helt djävla olika för alla[shake]
Men det är oftast de som vill stå i centrum (oftast ledar typer) som inte klarar av att ha en partner som också ska stå i centrum..

ola111:

jag är bara helt enkelt olyckligt kär och bitter och försöker komma med bortförklarningar...

På vilket sätt olyckligt kär?

ola111:

De blyga eller nördiga är ofta de som har sån jävla humor asså och så mkt att ge...

jae blyg & lite barnslig.. jag har bred humor.. Men jag kan lika gärna vara retsam & kaxig under vissa dagar.. Jae liksom helt vild & galen ibland & helt djävla negativ & irriterad ibland.
Kategorisera inte alla :p


   
SvaraCitera

ola111:

gillar alla tjejer machomannen

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

På vilket sätt olyckligt kär?

För feg, blyg för att ta kontakt, jag har tagit kontakt en gång(jävligt modigt av mig faktiskt, men fick inte mkt respons) beror kanske på att hon också är blyg, men jag vet inte.
det är intressant det där men "machoman". på vissa sätt kan jag ses som en "machonman" t.ex. har en fotbollstränare sagt att jag alltid varit den naturliga lagkaptenen i laget, men jag är inte det eftersom jag behövde inte eftersom alla spelare ändå lyssnade på mig o.s.v. sen att jag inte är så jäkla snabb i munnen och lite tyst när jag är i skolan o.s.v. gör mig till en nolla. machoman=folk som är för korkade för att bry sig om vad andra tycker??


   
SvaraCitera

De fungerar väl. Allt hänger inte på vem som har den fränaste attityden med den djupaste tvättbrädan.


   
SvaraCitera

ola111:

gör mig till en nolla.

[no-no]

ola111:

men jag är inte det eftersom jag behövde inte eftersom alla spelare ändå lyssnade på mig o.s.v. sen att jag inte är så jäkla snabb i munnen och lite tyst när jag är i skolan o.s.v.

Naw, du verkar ju riktigt söt![crazy]
Stå på dig, kämpa.. Var inte så hård mot dig sj.. Du finner nog en passande, vacker & snäll tjej[y][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Allt hänger inte på vem som har den fränaste attityden med den djupaste tvättbrädan.

nej, det hänger också på hur många kompisar man har och hur många festet man går på.


   
SvaraCitera

ola111:

nej, det hänger också på hur många kompisar man har och hur många festet man går på.

Vad fan har det med blygheten att göra? Är det dig man ska knulla eller kompisarna?


   
SvaraCitera

tror det är ganska individuellt. sen måste man ju inte vara blyg för att man inte är kaxig. och nackdelen jag kan se med 2 blyga är att de kanske inte får så mycket gjort. heh.

många uppfattar säkert mig som blyg i skolan då jag inte säger särskilt mycket, men det är bara för att jag inte riktigt hittat någon klasskamrat som verkar orka lyssna på värdelöst svammel. jag är ändå inte blyg, bara tystlåten. säker på att det inte är en sån personlighet tjejen har?


   
SvaraCitera

ola111:

nej, det hänger också på hur många kompisar man har och hur många festet man går på.

Är det en ursäkt för att inte ens försöka eller vadå? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Du finner nog en passande, vacker & snäll tjej

tror jag har hittat henne[smile]
men det är nu det svåra börjar. är det konstigt att bjuda ut nån på bio när man har sagt typ 5 ord till henne?


   
SvaraCitera

saturn:

Du är ensam och desperat. Diskussionsvärdet i det?

[love]


   
SvaraCitera

ola111:

tror jag har hittat henne

Så vad var poängen med den här tråden? (lol ska kma från mig[cute])

ola111:

är det konstigt att bjuda ut nån på bio när man har sagt typ 5 ord till henne?

Egentligen inte.. Men i dagens samhälle skulle jag påstå att det är det.. Ja.
Men beror ju på eran ålder.. Hur mogna ni är lix.
Umgås med henne till att börja med[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå umgås? jag är 17 hon 16. Att träffas och gå på bio är väll att umgås. men du för gärna ge förslag på hur man umgås annars. vi ser varandra ungefär en gång i veckan, och ofta går det inte att prata. har som sagt pratat en gång, men det var under lite jobbiga omständigheter. att lägga till på facebook känns bara fegt och tråkigt.


   
SvaraCitera

ola111:

är det så eller gillar alla tjejer machomannen?
förstår om tjejer inte gillar killar som inte säger ett skit eller är jätte osäkra men menar såna som inte skriker rakt ut i klassrummet.

Nej

Bli en alfa och skaffa dig ett liv du vill ha.[smile]


   
SvaraCitera