Aviseringar
Rensa alla

Gillar du hästar?


Ämnesstartare

Eftersom jag själv har ridit och älskar dessa fyrbeningar undrar jag. 


   
Citera

Är skötare på en häst rätt nära där jag bor plus att jag rider på ridskola! Älskar hästar!


   
SvaraCitera

Hade 2 hästar när jag var liten. Min fick infektion i snoppen (skratta inte) så vi var tvungen att ta bort han. Rider bara nån gång ibland nu


   
SvaraCitera

blööää hästar r 1 frukt som inte fiiiinns wöö

haha nej men ärligt talat så tycker jag de är härliga djur, när jag var yngre och gick i min gamla skola brukade alltid polishästar rida förbi och om man hann så kunde man gå fram till hästarna o klappa. och ställa frågor. poliserna var alltid snälla och log.


   
SvaraCitera

Vart är alternativet: "Gillar dem som fan men hänger typ aldrig med dem" ?


   
SvaraCitera
reben

var e alternativt "nä"


   
SvaraCitera

En häst gnäggade mot mig när jag var liten, lider nu av trauma och svår fobi 🙁


   
SvaraCitera

nä men jag gillar dom helt enkelt inte. De är stora och farliga.

Kossor är bättre


   
SvaraCitera

Har varit rädd för hästar i hela mitt liv. Men mitt ex tvingade mig att skuta vara rädd för dom. Är inte rädd längre men jag har fortfarande väldigt stor respekt till dom. Så jag vet inte riktigt vad jag ska svara :s

 


   
SvaraCitera

Nej är fett jävla rädd för hästar 


   
SvaraCitera

gott att ätaTumme upp


   
SvaraCitera

Jag är lite rädd för hästar. Stora och så där. Fina djur är det ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att hästar är fina djur, men de är stora och man ska givetvis ha respekt för dem. Jag har ridit, men en väldigt allvarlig olycka satte stopp för min ridning. Jag tappade balansen när hästen jag red på hoppade till hoppade till av rädsla och ramlade av. Dessutom hade jag otur och fastnade med foten i stigbygeln och släpades efter när hästen sprang.  


   
SvaraCitera

dålig poll

gillar hästar men umgås ej med nu

har varit skötare dock


   
SvaraCitera

Ja, de är goda.


   
SvaraCitera