Aviseringar
Rensa alla

Gillar du hästar?


Har en sköthäst, ljuvlig liten krabat. En gång kissade hon på mig. Hon var brunstig(stavning?) och grannen kom in i stallet med sin friser hingst när jag krafsade Vildans ena bakre hov. Fy vad jag stank. Observera att Vildan är namnet på hästen.


   
SvaraCitera
Draug

hästar e fina på sitt sätt, vilda västerns trogna transportmedel och polaren i solnedgången kan jag tänka, fast hänger väll inte med dom i stallet för det, hade vart trevligt med ett mellanläge i pollen.


   
SvaraCitera

Dåliga alternativ. Tycker de är fina djur, men skulle själv aldrig sätta mig på en eller skaffa en.


   
SvaraCitera

skorpion76: Ja (är skötare)

Konstiga alternativ du hade :((( men tog detta ändå, jag rider lektioner 2 ggr men har inte egen häst. Jobbar även i stallet på helgerna typ som idag och det var kaos med en hundtävling i ridhuset och alla hundägare parkerade där de inte fick så hundarna skrämde livet ur massa hästar japp puckon


   
SvaraCitera

Kunde ej rösta på ngt pga man behöver ej vara skötare eller ha en häst för att gilla hästar. Det fanns heller inga alternativ för om man gjort sådant. Har umgåtts med fosterfamiljs och närståendes hästar och gillarom. Kan rida rätt hyfsat också.


   
SvaraCitera

Fingerprints: Vart

V A R


   
SvaraCitera

mvh svensklärare


   
SvaraCitera

isola:

V A R

Käftn, vet att den finns någonstans


   
SvaraCitera
time
 time

skorpion76: Ja (har egen häst)

Eller familjen har ett par styckna, men det är i första hand mamma och syrran som håller på. Syrran är reserv till landslaget och mamma tävlar mest för skojs skull. Jag red på ridskola förut men efter en jobbig olycka så blev det lite mer sparsamt med ridandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Eller familjen har ett par styckna, men det är i första hand mamma och syrran som håller på. Syrran är reserv till landslaget och mamma tävlar mest för skojs skull. Jag red på ridskola förut men efter en jobbig olycka så blev det lite mer sparsamt med ridandet.

Då är vi två! Jag slutade också efter en ridolycka där jag bröt armen!


   
SvaraCitera

jag hade en häst en gång men han sprang bort han såg ut så här ring om ni har sätt han 

123-666-8008

pestilance.png


   
SvaraCitera