Aviseringar
Rensa alla

Gillar du invandrare?


NormaJean:

Nej !!!! (Du röstade på detta alternativ)

Jag hatar alla människor.

Dold text: Fast det finns folk som jag hatar mindre än andra


   
SvaraCitera

ohYEA_:

MEN BLATTAR ÄR FAN BRA

på vilket sätt? inget!


   
SvaraCitera

Askan i elden NY:

på vilket sätt? inget!

på många sätt
ja menar.. KOLLA BA PÅ MIG


   
SvaraCitera

eh, ja för alla "blattar" är ju exakt lika.


   
SvaraCitera

Jag e ej rasist. JA HATAR ALLA! xD


   
SvaraCitera

Har inget emot invandrare. Men tycker invandringen i sverige just nu är absurd. För många! Dags att skicka tillbaka folk, villket dom jobbar på nu.


   
SvaraCitera

Det beror helt på personligheten, inte alls på nationaliteten. Samma sak med svenskar.


   
SvaraCitera

Jag kan inte hitta något alternativ för mig att rösta på? Varför skulle jag ogilla eller gilla något bara för att den är eller inte är invandrare. Jag värderar personer efter vad de presterar och hur de är som människor.

Det finns både idioter och helt fantastiska människor oavsett om de är vita, svarta, gula, röda, gröna eller rosa.

I mina ögon är det helt vansinning att se på invandrare som en grupp och inte som individer på samma sätt som jag tycker att det är vansinning att se på de som är födda i Sverige som en grupp och inte individer. Det finns invandrare som är iditoter och drägg och det finns invandrare som är bättre än 99% av alla svenskar på samma sätt som det finns svenskar som är idioter och drägg och det finns svenskar som är bättre än 99% av alla invandrare.


   
SvaraCitera

NormaJean:

Nej !!!! (Du röstade på detta alternativ)

Jag ogillar folk[sad]


   
SvaraCitera

Var finns alternativet "Gillar/ogillar invandarare lika mycket som svenskar"?


   
SvaraCitera

Jakob_E:

Det finns både idioter och helt fantastiska människor oavsett om de är vita, svarta, gula, röda, gröna eller rosa.

För första gången håller jag med dig helt.


   
SvaraCitera

NormaJean:

Invandrare men röstar på JA (Du röstade på detta alternativ)

jag är i alla fall inte wannabe gangsta elr nåt..


   
SvaraCitera

MikaelH:

Men tycker invandringen i sverige just nu är absurd.

yeps håller med


   
SvaraCitera

Jakob_E:

Jag kan inte hitta något alternativ för mig att rösta på? Varför skulle jag ogilla eller gilla något bara för att den är eller inte är invandrare. Jag värderar personer efter vad de presterar och hur de är som människor.

Det finns både idioter och helt fantastiska människor oavsett om de är vita, svarta, gula, röda, gröna eller rosa.

I mina ögon är det helt vansinning att se på invandrare som en grupp och inte som individer på samma sätt som jag tycker att det är vansinning att se på de som är födda i Sverige som en grupp och inte individer. Det finns invandrare som är iditoter och drägg och det finns invandrare som är bättre än 99% av alla svenskar på samma sätt som det finns svenskar som är idioter och drägg och det finns svenskar som är bättre än 99% av alla invandrare.

Blablabla...

+1


   
SvaraCitera

Känner ett par snälla invandrare, men vet även många stördos som trackar en bara man råkar gå förbi dem på stan.


   
SvaraCitera