Aviseringar
Rensa alla

Gillar du katter?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder...


   
Citera
Ämnesstartare

kan man göra annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mina katter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
kan man göra annat

Precis...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissRena: Ja

Har 6 st.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Njae, inte så enormt direkt. Söta och så, men de flesta katter jag träffat har typ slumpgenerator och plötsligt anfaller med klorna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, fast inte aktivt. Jag går inte runt o tänker på det, men ser jag en katt tänker jag kanske nåt fint. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föredrar hund men katter är helt ok


   
SvaraCitera

Jag älskar katter.


   
SvaraCitera

Man kan människor i tre grupper, kattmänniskor, hundmänniskor och människor med pälsallergier...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:
Jag älskar katter.

Jag med. Är helt besatt i katter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
kan man göra annat

Kan man definitivt. Min pappa skjuter katter så fort han ser asen (han är jägare).

Varför får katter springa omkring fritt på tomter och skita och pissa när inte hundar får göra det? Fatta vilket liv det skulle bli om en hund gick in på en tomt och satte sig och sket. Men om en katt gör det är det tydligen OK.

Det borde ställas mycket högre krav på kattägare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rbb:

Kan man definitivt. Min pappa skjuter katter så fort han ser asen (han är jägare).

Varför får katter springa omkring fritt på tomter och skita och pissa när inte hundar får göra det? Fatta vilket liv det skulle bli om en hund gick in på en tomt och satte sig och sket. Men om en katt gör det är det tydligen OK.

Det borde ställas mycket högre krav på kattägare.

Hundar är ju mer agressiva och mer framåt. Det är stor skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissRena:

Hundar är ju mer agressiva och mer framåt. Det är stor skillnad.

Fast nu var det ju inte det det handlade om. Hundar och katter pissar och skiter lika mycket, men av någon anledning är det mycket värre när hundar gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en katt.


   
SvaraCitera