Aviseringar
Rensa alla

Gillar en kille, borde jag skriva till han?


Leinzz
Ämnesstartare

Asså nej fyfan, jag har fan problem med killar, först en 18 årig kille som bara kan franska och pyttelite engelska och han är inte intresserad av mig alls så jag strunta i han, men som tur träffade jag en kille igår, det som var mindre bra va att han är 18 också... men snyggare en han andra. Festen var lång och alla blev ganska trötta, jag addade han på facebook under festen och frågade om han hade tråkigt, han sa ja och att han var trött, så svara jag samma sak. sen när han skulle hem, så hade dom gått ut en bit, de var vid parkeringen, jag tänkte... nej.. jag måste springa efter dom (bara för att få se han) så jag följde med han och hans familj ut till tågstationen. sen när  jag kom hem skrev jag: jag ska städa sen ska jag sova, så chatta vi lite, och det sluta med att han skicka en pusssmiley till mig, asså o.o vilken kille skickar en pusssmiley till en tjej han känt i några timmar? vad betyder detta? jag skickade såklart en pusssmileys tillbaks hahaha


   
Citera
Kudhos

Låter lite flirtigt. Inget överdrivet. Gillar du honom så borde du skriva till honom med. 


   
SvaraCitera

Ja skriv till han. Hur gammal är du? En puss-smiley är bara flirtigt, inget seriöst.


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

Kudhos:
Låter lite flirtigt. Inget överdrivet. Gillar du honom så borde du skriva till honom med. 

Asså jag är helt obsessed av honom ugh, har väntat på att han ska skriva till mig på typ hela dagen, eller ska jag skriva till honom? han är väl ganska blyg ändå, tror jag?


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

Bööööörg:
Ja skriv till han. Hur gammal är du? En puss-smiley är bara flirtigt, inget seriöst.

Hahah aww så gulligt, nja blir nog problem om jag säger min ålder haha


   
SvaraCitera

Leinzz:

Hahah aww så gulligt, nja blir nog problem om jag säger min ålder haha

Varför blir det problem?


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

Bööööörg:

Varför blir det problem?

Hhahahaaha bry dig inte ^^


   
SvaraCitera

Om han är blyg så skriv nåt då..


   
SvaraCitera
Kudhos

Leinzz:

Asså jag är helt obsessed av honom ugh, har väntat på att han ska skriva till mig på typ hela dagen, eller ska jag skriva till honom? han är väl ganska blyg ändå, tror jag?

Men skriv till honom. Sluta vänta på att han ska ta steget. VILL DU prata med honom? Gör det. 


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

Kudhos:

Men skriv till honom. Sluta vänta på att han ska ta steget. VILL DU prata med honom? Gör det. 

Okej...


   
SvaraCitera