Aviseringar
Rensa alla

gillar en tjej men vet inte om hon känner lika


Ämnesstartare

jag har börjat gilla en tjej riktigt mycket. vi har träffats ett par gånger och snackat på msn och via sms och till en börja verkade det som att hon var intresserad av mig men nu känns det som att det har svalnat lite. hon skriver inte lika mycket längre och har börjat kalla mig min vän. jag gillar henne verkligen men jag vet inte om jag vågar berätta, rädd för att hon ska säga att hon inte känner alls likadant.
vad ska jag göra?


   
Citera

Gör det du själv mår bäst av att göra? Om det är jobbigt att gå runt och tycka om nån så säg att du tycker om den och hoppas på det bästa?

Eller ja, det är väl vad jag skulle ha gjort i alla fall.


   
SvaraCitera

mannen_12:

börjat kalla mig min vän.

Du är körd. Jag beklagar.


   
SvaraCitera

Sluta ses på en vänskaplig nivå då. Bjud ut henne på en fin dejt.


   
SvaraCitera

emery:

Du är körd. Jag beklagar.

Är det DÄRFÖR du kallar mig vän? [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

Är det DÄRFÖR du kallar mig vän? [cry][cry][cry]

Har aldrig kallat dig vän? 😛


   
SvaraCitera

emery:

Har aldrig kallat dig vän? 😛

Skoja, är för hungrig för att komma på roliga skämt. [blush]


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

Skoja, är för hungrig för att komma på roliga skämt. [blush]

x) k


   
SvaraCitera

Angelize:

Sluta ses på en vänskaplig nivå då. Bjud ut henne på en fin dejt.

Jaaaa bjud ut henne!


   
SvaraCitera

mannen_12:

vad ska jag göra?

Om jag utgår ifrån mig själv verkar det som hon vill ha en vänskaplig relation med dig iochmed hon kallar dig vän och börjat höra av sig mindre.. men det är verkligen inget som säger att det inte kan ändras! däremot tycker jag inte att du ska berätta vad du känner än mer än nödvändigt det kan skrämma bort henne.. va charmig bara och se vart det leder.. bjud hem henne och sätt på en film, ,mysfaktor!


   
SvaraCitera

Retas lite med henne och säg att du vill ha henne typ lite skämtsamt då kanske hon inte helt placerar dig i vänfacket utan börjar omvärdera dig.


   
SvaraCitera

Konsumtionshets:

Är det DÄRFÖR du kallar mig vän? [cry][cry][cry]

[bigsmile]

Eftersom intresset verkar börja svalna, känner du att det är så, så är det nog ärligt talat så; så bör du antingen backa bort, börja skämta och behandla henne som "mer än en vän" men samtidigt vara distanserad. Då kommer hon börja fundera på om du är mer än en vän.


   
SvaraCitera

Kanske. Eller så går allt åt helvete.


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Kanske. Eller så går allt åt helvete.

Alltid en möjlighet. Men vafan satsa lite! Du lär ju inte få henne som mer än en vän annars. Kvinnor kan så länge dem är nyktra inte ta några initiativ heller förövrigt. Lite OT kanske behövde ventilera min ilska [mad]


   
SvaraCitera

anledningen till varför du kommit dit du kommit är på grund av att du är oärlig och feg (inget fel med det, bara att det är sånt här som händer då man är feg). Om du bestämt dig för att tycka om henne så mycket som du gör, så är det ju helt ologiskt att inte göra något alls. Säg så som du känner för henne, om hon inte känner samma, liksom so what? då slipper du slösa bort din tid och ta upp hennes. Jag vet att hon känns som den enda, men ju mindre du tror på denna illusion desto mindre blir den verklig. det finns massvis av andra tjejer, ingen är mer speciell än den andra - vissa kanske passar bättre för dig, men det är en annan sak.


   
SvaraCitera