Aviseringar
Rensa alla

Gillar en yngre kille..


Ämnesstartare

skitliv:

Nej, det är det verkligen inte och det borde folk fatta.

Nej,

De som frågor borde fatta mod istället. Det finns ingen enkel väg in i någon annans liv, man får helt enkelt fatta mod, gå fram och snacka. Är de inte helt blåsta så kommer de fatta vad du vill, och ifall de inte vill likadant så är det bara att backa. Känslan av att någon gillar en tillbaks är mycket mer fantastiskt än den tillfälliga smärtan av att någon inte gillar en.

Och ärligt talat får vi nog acceptera en triljon trådar till. Människor kommer inte sluta förälska sig och de kommer inte att sluta komma och försöka prata med andra om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

De som frågor borde fatta mod istället.

Iofs.. Jag brukar vara socia när de kommer till att prata med andra, både killar och tjejer, men det är första gången jag blir kär i någon som är yngre än mig. Så det är väl därför det är så svårt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

Iofs.. Jag brukar vara socia när de kommer till att prata med andra, både killar och tjejer, men det är första gången jag blir kär i någon som är yngre än mig. Så det är väl därför det är så svårt..

Ja, men du kan alltid smyga på olika sätt för att det ska bli lättare. Internet och telefoni och dylikt finns där för dig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

De som frågor borde fatta mod istället

iof de har du rätt i, men dom har väl ingen aning om vad dom ska göra helt enkelt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

(Hur är det ens möjligt att gilla någon så snabbt!?)

beats me, antingen är man lättflörtad eller så är det the man of your dreams

(hände mig typ förra veckan, skitläskigt, spaghettiben hela tiden eftersom vi ses jämt i skolan, jävla tjej jag är [zzz])


   
SvaraCitera

Gå fram.

Slå honom.

Säg; Hej. Jag visste inte hur jag skulle göra för att få kontakt. But here I am!


   
SvaraCitera

Fritzla honom! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge honom en pepparkaka! Det fungerar alltid! [wink]


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera

hhaannnaaa:

Jag blir tokig! hur ska jag ta kontakt? Vad ska jag säga? osv..

1 Börja med att sluta vara kaxig i andra trådar

2 Mogna upp

3 Sluta tro dig

4 Ha än bättre visningsbild

5 Pröva dig fram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur gamla är ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hhaannnaaa:

Jag blir tokig! hur ska jag ta kontakt? Vad ska jag säga? osv..

Hej?

Bli alfa då får du honom [wink].
Annars finns det tusentals bättre killar [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera