Aviseringar
Rensa alla

Gillar han mig?



   
SvaraCitera

Bullet:

På vilket sätt tycker du att det verkar som om han gillar mig? Tycker du att det är ett bra sätt att "visa mina känslor" för honom om jag säger att jag gillar honom?

Ni har kul tillsammans, ni kramas, han sa att du var hans bästa vän. Bara för att han inte svarar på alla sms du skickar och inte låter så kärleksfull via dem så betyder det inte att han inte gillar dig. Det är så mycket svårare att genom text få fram vad man känner.

Ja absolut. Om du inte vill säga det direkt så kan du försöka med närhet istället, det leder långt.


   
SvaraCitera

tevepro:

Läsa hälften.
Inse att det inte är en sexnovell.
Gå ur tråden.

Gjorde samma. [blush]


   
SvaraCitera

Bullet:

borde jag fråga om han gillar mig eller säga att jag gillar honom?

ja eller både och [y]


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Ni har kul tillsammans, ni kramas, han sa att du var hans bästa vän. Bara för att han inte svarar på alla sms du skickar och inte låter så kärleksfull via dem så betyder det inte att han inte gillar dig. Det är så mycket svårare att genom text få fram vad man känner

Hjärtlös:

Ja absolut. Om du inte vill säga det direkt så kan du försöka med närhet istället, det leder långt.

Det är ju saker kompisar också gör [crazy] Men jag ska iallafall berätta för honom om mina känslor.

Måste bara ta initiativ till att träffa honom först. Något bra man kan skriva till honom för att föreslå en träff? [blush] Jag vill inte vara för på heller.

Chattade med honom på fb idag och frågade om han ville ses men han skulle träffa sin kompis så det gick inte. Ska jag smsa honom nångång å fråga om han vill träffa mig nångång under veckan? Åhh... Vill bara inte bli dissad igen, har frågat honom om han vill träffas 2 ggr nu och båda gångerna har han inte kunnat. Vill inte bli dissad [blush]


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

OF 5:

ja eller både och

Men om jag säger "jag gillar dig" så kommer väl han att säga att han gillar mig om han nu gör det automatiskt? eller? haha [crazy]


   
SvaraCitera

Bullet:

Men om jag säger "jag gillar dig" så kommer väl han att säga att han gillar mig om han nu gör det automatiskt? eller? haha

nja de beror ju på hur socialt kompatibel han är. men troligtvis ja


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

OF 5:

nja de beror ju på hur socialt kompatibel han är. men troligtvis ja

Han är väldigt blyg. Men han borde ändå göra något om han känner detsamma. Blir konstigt om jag säger vad jag känner å han bara står där och tänker "jag känner samma sak" men inte gör nåt, hahah!

Hur tycker du att jag ska kontakta honom, ska jag smsa och fråga om han vill ses nästa vecka? [blush][confused]


   
SvaraCitera

Bullet:

Hur tycker du att jag ska kontakta honom, ska jag smsa och fråga om han vill ses nästa vecka?

Det är nog ett bra sätt att göra de på, om du inte kan tala med honom vill säga.


   
SvaraCitera

oh herre


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

OF 5:

Det är nog ett bra sätt att göra de på, om du inte kan tala med honom vill säga

Vi har sommarlov och jag kommer inte att träffa honom om jag inte tar initiativet och frågar... Vilket alltså blir via telefon/ internet :/

oharielle:

oh herre

Haha, vad?


   
SvaraCitera

Bullet:

Måste bara ta initiativ till att träffa honom först. Något bra man kan skriva till honom för att föreslå en träff? Jag vill inte vara för på heller.

Vågar du ringa honom så gör det. Då känns det lite mer personligt och det blir svårare för honom att säga nej.

Offrar du inget så vinner du inget. Du kan förlora en god vän, eran vänskap kan bli tyst och konstlad. Men du kan också få en pojkvän som älskar dig innerligt. Vad du väljer att göra kan bara du avgöra.


   
SvaraCitera

Fan så mycket trevligare att ringa.


   
SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Vågar du ringa honom så gör det. Då känns det lite mer personligt och det blir svårare för honom att säga nej.

Hjärtlös:

Offrar du inget så vinner du inget. Du kan förlora en god vän, eran vänskap kan bli tyst och konstlad. Men du kan också få en pojkvän som älskar dig innerligt. Vad du väljer att göra kan bara du avgöra.

Omg!! Okej, ska ringa då [blush] men ska ligga lågt i några dagar bara... Men när jag väl träffar honom, hur ska jag säga/visa att jag gillar honom. Ska jag säga att jag gillar honom, ska jag kyssa honom eller vad? [blush][blush]

Nachac:

Fan så mycket trevligare att ringa.

Ska jag ringa och säga att jag gillar honom eller ska jag ringa och fråga om han vill ses. För jag vill gärna säga att jag gillar honom face mot face [crazy]


   
SvaraCitera

Bullet:

ska ligga lågt i några dagar bara... Men när jag väl träffar honom, hur ska jag säga/visa att jag gillar honom. Ska jag säga att jag gillar honom, ska jag kyssa honom eller vad?

Var nära honom, sitt och titta på någon film eller så. Då kan man hålla hand och mysa. Om du tycker det känns rätt då så är det bara att köra på!

Tänk inte så mycket, bara ring så har du det avklarat.


   
SvaraCitera