Aviseringar
Rensa alla

Gillar han mig?


Ämnesstartare

Jag behöver tips, jag har börjat gymnasiet och jag gillar en kille i min klass ( typ Kääär? ), har ALDRIG haft ett riktigt förhållande och på något sätt känns det som om han är lite intresserad av mig med, vet inte hur jag ska göra, bära mig åt ch allt... någon mer i samma situation eller liknande?

men här är lite saker jag lagt märke till:

- Får ögonkontakt ibland och det känns som om han kollar på mig, haha är feg och inte våga kolla om det är så 😉

- Vid lunchen satt han vid ett bord längre fram och vi vid mitt bord satt och snackade, jag kollade snabbt till hans håll och såg att han kollade bakåt ( satt med ryggen mot mig), men kollade snabbt bort och vet inte riktigt vart han kollade, men det var åt mitt bords håll.

- Jag kan bara inbilla mig, men ibland känns det som om han vill visas framför mig. EX .. satt vid min bänk och det stod en annan bänk bredvid, alltså så det var som 90 grader, en annan kille satt där med sin dator och han gick dit några gånger och låg typ lite över bänken framför mig ( typ) och pratade med den andra killen. . .

- finns mer saker, men inbillar jag mig bara för att jag gillar honom?

Åååh, hur ska jag göra, några ideer, Tacksam för era berättelser om ni haft problem eller hur ni gjorde mederan första kille osv osv[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

det är klart att det finns en risk att du överanalyserar och inbillar dig, brukar ju bli så [crazy]

men pratar ni med varandra? försök göra det annars!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaaa, det känns att jag överanalyserer, men samtidigt känns´det så rätt och blickarna känns real liksom. Och tyvärr är det så att klassen är rätt grupperad och det har itne blivit så mycket prat, såvrt att förklara såhär... men ska försöka när jag får bra läge 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså som alla säger i sådana här trådar!

FRÅGA! Finns ingen anledning att sitta tyst och bara önska. Antingen är man rätt och inte frågar och sedan går miste om det. Annars får man ett ja och allt blir bra 😀 Skulle man få ett nej, ja. Bra då vet man det iallafall! Människan är en konstig figur, sanna mina ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

rätt

*rädd [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt rätt i vad du säger och håller definitivt med!
Men vill nog ha tydligare singnaler inann och lite så! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fel forum brorsan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och välkommen till um!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera