Aviseringar
Rensa alla

Gillar henne men är feg


Ämnesstartare

Hej jag gillar en tjej i min klass, jag har känt henne i snart sex år. Det är nu de senaste tre månaderna som jag har börjat bygga upp känslor för henne. Nu till saken, jag gillar henne verkligen men jag vågar inte säga det till henne. För snart en vecka sedan så hade jag nästan ingen kontakt med henne men jag har nu lite kontakt med henne på kik, efter att vi samlade in pengar till klassresan då vi pratade lite där. Jag tror inte att jag kommer kunna säga typ "jag gillar dig" "du är skit snygg" varken in reality eller på sms, är sån. Snälla hjälp, vad ska jag säga för att komma in på det området? Tack på förhand, seriösa svar tack! SNÄLLA HJÄLP!


   
Citera
Ämnesstartare

En klassiker brukar väl vara att man skickar en kompis eller liknande och frågar/säger? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack men har dåligt med vänner som jag litar på


   
SvaraCitera

Va inte feg, ta och prata med och säg hur du känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack, hjälpte men det kommer att spridas sen så blir jag retad för att jag gillar henne. och hon inte gillar mig, sen känner jag inte henne så bra heller. Tänker på henne hela tiden.


   
SvaraCitera

applekakanshaj:
tack, hjälpte men det kommer att spridas sen så blir jag retad för att jag gillar henne. och hon inte gillar mig, sen känner jag inte henne så bra heller. Tänker på henne hela tiden.

Försök o prata med henne först innan du går rakt på sak.. Vänskap kommer alltid före!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guuuu vad pinsamt, tänk om hon inte gillar dig???? :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sant, men jag känner henne ju inte så bra, vad ska jag prata om? Vad kan man smsa om så att hon kanske anar att jag gillar henne? Vi träffas typ aldrig ensamma så det får bli på sms, antar jag. Tänk om hon av nån anledning skulle läsa tråden, va pinsamt!! hon fattar nog att det är jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tacksam för fler svar:)


   
SvaraCitera

när jag känner att det är svårt att göra saker så tänker jag på att jag endast har en chans i detta liv, man har inte tid att skjuta fram saker 'tills man är modig nog'. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack hjälpte, men vet inte hur isf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle gärna få några exempel på saker man kan smsa till henne, jag skickar typ bara "vad gör du?" och sånt vill gärna ha nån bra fråga att ställa. idag tittade hon bara lite på mig när hon kom till skolan. Igår skrev jag "vad gör du?" svar:"kikar med några du då?" jag:"håller på med mobilen och tänker på en sak" hon:"okej, vad?" jag tänkte skriva "en tjej" och sen "dig" men avvek och sa "nä inget..." hatar mig själv, fick tillfället men sumpade det, fuck!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

Försök o prata med henne först innan du går rakt på sak.. Vänskap kommer alltid före!

superpojken:
när jag känner att det är svårt att göra saker så tänker jag på att jag endast har en chans i detta liv, man har inte tid att skjuta fram saker 'tills man är modig nog'. 

S3ON:
Guuuu vad pinsamt, tänk om hon inte gillar dig???? :$

MaximusPrime:
Va inte feg, ta och prata med och säg hur du känner.

rogernw:
En klassiker brukar väl vara att man skickar en kompis eller liknande och frågar/säger? 

snälla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj:

snälla?

Hade du citerat mig från början då du svarade min kommentar så skulle jag svarat dig direkt då Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va är det en fråga?


   
SvaraCitera