Aviseringar
Rensa alla

Gillar henne men är feg


Ämnesstartare

rogernw:

Hade du citerat mig från början då du svarade min kommentar så skulle jag svarat dig direkt då Glad

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj:

?

För flera dar sen så svarade du på min trådkommentat utan att citera mig så jag såg, hade du citerat mig redan då så hade du fått svar direkt 


   
SvaraCitera
kook
 kook

man måste våga för att vinna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok, svar nu?

rogernw:

För flera dar sen så svarade du på min trådkommentat utan att citera mig så jag såg, hade du citerat mig redan då så hade du fått svar direkt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:
man måste våga för att vinna

ja men hur ska jag säga det? kan inte bara "jag är kär i dig" det blir fånigt pinsamt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj:
Tack men har dåligt med vänner som jag litar på

Över huvud taget eller bara i skolan? Annars kanske du kan skicka någon som skriver det till hon. Eller så kanske du kan ta kontakt med hons kompisar (om ingen redan skrivet det i denna tråd)


   
SvaraCitera
kook
 kook

applekakanshaj: ja men hur ska jag säga det? kan inte bara "jag är kär i dig" det blir fånigt pinsamt

börja med att prata med henne och träffa henne, sen får du väl hinta eller bara säga det, du behöver väl kanske inte säga att du är kär, men att du gillar henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har typ inga kompisar alls eller som jag pratar med om allt, det skulle nog inte bli så bra de tycker nog bara jag är konstig som inte säger det själv?:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Över huvud taget eller bara i skolan? Annars kanske du kan skicka någon som skriver det till hon. Eller så kanske du kan ta kontakt med hons kompisar (om ingen redan skrivet det i denna tråd)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:

börja med att prata med henne och träffa henne, sen får du väl hinta eller bara säga det, du behöver väl kanske inte säga att du är kär, men att du gillar henne

Ja men hon har typ inte tid o prata, hon är alltid med sina tjejkompisar, och jag kan ju inte säga att dom ska gå för att jag vill prata med henne själv. Har typ bara kontakt med henne via kik nu, synd


   
SvaraCitera

applekakanshaj: snälla?

 vadå? det jag menar är att du måste våga ta en chans, så som de redan skrivit här.
ta ett djupt andetag och gå fram till henne under rasten eller så och säg antingen hur du känner eller fråga om ni kan ses efter skolan. vet inte riktigt hur gamla ni är så det är svårt att sätta sig in i scenariot


   
SvaraCitera

applekakanshaj: snälla?

 vadå? det jag menar är att du måste våga ta en chans, så som de redan skrivit här.
ta ett djupt andetag och gå fram till henne under rasten eller så och säg antingen hur du känner eller fråga om ni kan ses efter skolan. vet inte riktigt hur gamla ni är så det är svårt att sätta sig in i scenario


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj:
har typ inga kompisar alls eller som jag pratar med om allt, det skulle nog inte bli så bra de tycker nog bara jag är konstig som inte säger det själv?:(

Nja. Det tror jag inte dom skulle tycka. Dom skulle nog tycka det är roligt/spännande bara. 
De kompisar du har, som du dock inte kan prata om allt med, kanske dom har någon av hons kompisars kik tex? Eller så kan du skriva till dem på Fb om du har dom där. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:

Nja. Det tror jag inte dom skulle tycka. Dom skulle nog tycka det är roligt/spännande bara. 
De kompisar du har, som du dock inte kan prata om allt med, kanske dom har någon av hons kompisars kik tex? Eller så kan du skriva till dem på Fb om du har dom där. 

eller jo jag har en tjejkompis som jag litar på men ändå, grejen är att jag inte vågar. och jag vågar säkert inte heller säga det till hennes kompisar(även om det är enklare) fast egentligen, vad kan hända om jag säger? förutom lite blickar. Jag skulle gärna prata om hur man ska säga det med min tjejkompis, hon är snäll och förstående tjej, men vill helst att hon ska typ fråga vem jag gillar, det blir lättare då, men vet inte hur jag ska starta en sån konversation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj:

eller jo jag har en tjejkompis som jag litar på men ändå, grejen är att jag inte vågar. och jag vågar säkert inte heller säga det till hennes kompisar(även om det är enklare) fast egentligen, vad kan hända om jag säger? förutom lite blickar. Jag skulle gärna prata om hur man ska säga det med min tjejkompis, hon är snäll och förstående tjej, men vill helst att hon ska typ fråga vem jag gillar, det blir lättare då, men vet inte hur jag ska starta en sån konversation.

Jag förstår dig fullt ut. 
Precis, vad kan hända då? Behöver ju inte vara något negativt som händer. 
Försök starta upp ett sådant samtalsämne med din kvinnliga kompis och se vart det leder!?


   
SvaraCitera