Aviseringar
Rensa alla

Gillar hon mig?


Ämnesstartare

Hej!

Tjena, jag har nyss blivit kär och undrar om ni skulle kunna hjälpa mig med hur jag ska fråga osv. Hon är snäll, ganska smart och snygg(min åsikt), fast mest av allt gillar jag hennes personlighet. Problemet är att jag aldrig har frågat någon om ni vet vad...så jag skulle behöva er hjälp.
Så här är det: Jo jag har känt henne i ca 1,5 år och har på sista tiden börjat komma närmare och hon har ritat lite på mina saker, hon skrattar åt mina skämt(även om de är tråkiga ibland), hon tittar på mig när jag inte ser ibland, pratar med mig när vi är ganska ensamma, chattat med mig en gång(jag chattar inte mycket, är inte inne på datorn mycket) och så frågar hon mig saker.
Det ända problemet är att jag har en kompis som gillar henne men jag tror att hon gillar mig mer p.g.a att hon alldrig pratar med honom frivilligt om han inte sätter sig vid henne. Samt så umgås hon lite med andra killar och dissar mig ibland, är det nått som ska försöka göra att jag tror att hon inte är intresserad?
Hon kramas även med allt och alla men inte mig...hon sitter i 2-3 killars knän ibland fast hon inte gillar dem(kan vara mer av en kompis sak), så jag undrar om detta är något som ska göra att jag ska tro att hon inte är intresserad eller något sånt?
--------Så jag har 4 frågor: Är det värt att riskera vänskap(ganska stark vänskap, jag tror det, är dock inte säker)? Vad ska jag göra(typ bjuda ut henne eller något, jag är dock lite rädd för att fråga)?Samt Samt så umgås hon lite med andra killar och dissar mig ibland, är det nått som ska försöka göra att jag tror att hon inte är intresserad? Hon kramas även med allt och alla men inte mig...hon sitter i 5-6 killars knän ibland fast hon inte gillar dem(kan vara mer av en kompis sak), så jag undrar om detta är något som ska göra att jag ska tro att hon inte är intresserad eller något sånt?----------
P.S: Har fått veta att hon messar med min kompis dock så umgås dem på fritiden fast som kompisar...tror jag eftersom att de är ute med andra också! Hon har inte frågat om mitt nr men hon är ganska tystlåten(typ mellan), är hon blyg eller något?

Läser forumet dagligen


   
Citera

Bra styckeindelning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ärligt?Det där ser inte ut som en styckeindelning för mig...


   
SvaraCitera

Jo fråga! Fråga om hon vill....se på film med dig! Då fattar hon liksom vad du menar. Om hon säger nej så bara borstar du bort det och går vidare.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Jo fråga! Fråga om hon vill....se på film med dig! Då fattar hon liksom vad du menar. Om hon säger nej så bara borstar du bort det och går vidare.[smile]

Men när ska jag fråga?
Jag är rätt blyg av mig(när det gäller tjejer som jag gillar alltså).


   
SvaraCitera

karleksproblem:

Men när ska jag fråga?
Jag är rätt blyg av mig(när det gäller tjejer som jag gillar alltså).

Fråga någongång, när ni är ensamma.
Fråga imorn! typ "vill du se film hos mig idag?:P"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karleksproblem:

Ärligt?Det där ser inte ut som en styckeindelning för mig...

Prova att göra stycke indelning då!
Ingen som vill läsa en wall of text...

Hon hatar dig nog pga dåligt styckeindelning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Prova att göra stycke indelning då!
Ingen som vill läsa en wall of text...

Hon hatar dig nog pga dåligt styckeindelning

Tsk...jag gillar hur alla håller sig on topic...
Förresten sitter jag och spelar gitarr så jag skrev det snabbt, tittade inte ens efter stavfel eller grammatiska fel...


   
SvaraCitera

karleksproblem:

spelar gitarr

YOU'VE GOT THIS IN THE BAG!


   
SvaraCitera

glid in det när ni ska hem eller nåt,
va göru ikväll 😛
inget 😛
kom till mig vi kan kolla film 😛
eeh .. aah.. vet inte 😛 okej ..:P
😛

sen behöver ni inte hoppa på varandra o knulla när filmen precis har börjat, se det som en kompisträff till o börja med bara.. dvs skräm inte iväg henne utan ge henne tid att själv tänka "oj, tror jag gillar honom.. gillar han mig?"


   
SvaraCitera

karleksproblem:

hon sitter i 2-3 killars knän

jävla hora[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karleksproblem:

Tsk...jag gillar hur alla håller sig on topic...
Förresten sitter jag och spelar gitarr så jag skrev det snabbt, tittade inte ens efter stavfel eller grammatiska fel...

då kunde du ha spela klart å skrivet sen.
eller inte skrivit alls så hade det blitt mindre skräp i forumet


   
SvaraCitera

nej.


   
SvaraCitera

Okej, såhär är det...kort och gott: Chansa. Antingen är känslorna besvarade, eller så är de inte det.


   
SvaraCitera

Michee:

Chansa


   
SvaraCitera