Aviseringar
Rensa alla

Gillar hon mig?


Coffeshop:

Michee: Chansa

Kul att jag läste cha av bara farten...


   
SvaraCitera

Ännu en värdelös tråd... Ta ansvar och har du romantiska känslor för denna person så säger du det!


   
SvaraCitera

jaag_91_:

då kunde du ha spela klart å skrivet sen.
eller inte skrivit alls så hade det blitt mindre skräp i forumet

Coolt, snälla sluta framstå som ett svin. Du skriver själv som ett fyllo. Tack på förhand.

karleksproblem:

Tjena, jag har nyss blivit kär och undrar om ni skulle kunna hjälpa mig med hur jag ska fråga osv

Det är ju hur sött som helst! Jag tycker du ska göra som någon annan skrev, fråga om hon vill göra något någon dag bara. Men gör något! Annars kommer du ångra dig. Lycka till [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exithere:

Coolt, snälla sluta framstå som ett svin. Du skriver själv som ett fyllo. Tack på förhand.

Vadå framstå jag är ett svin! Och jag gillar inte tröga personer

Varsego på efterhand...


   
SvaraCitera

jaag_91_:

Vadå framstå jag är ett svin! Och jag gillar inte tröga personer

Varsego på efterhand...

Men va? Så han är trög för att han ber om hjälp på ett forum som är till för att folk ska kunna fråga saker osv. Då tycker jag snarare att det är du som är trög som måste framhäva dig själv genom att vara taskig mot andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

glid in det när ni ska hem eller nåt,
va göru ikväll 😛
inget 😛
kom till mig vi kan kolla film 😛
eeh .. aah.. vet inte 😛 okej ..:P
😛

Tackar!

jaag_91_:

Vadå framstå jag är ett svin! Och jag gillar inte tröga personer

Varsego på efterhand...

┌∩┐(◕_◕)┌∩┐

Och vad det gäller dig...Tja jag vet inte du säger att du inte gillar tröga personer fast du själv skriver som en kråka, du har inget annat att göra utom att klaga på andra.

Förresten hur kan man blocka någon?

Samt: Tackar alla som svarat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karleksproblem:

Och vad det gäller dig...Tja jag vet inte du säger att du inte gillar tröga personer fast du själv skriver som en kråka, du har inget annat att göra utom att klaga på andra.

Jag skrivet inte walls of text det är huvudsaken, sen att ja inte orkar trycka på knapparna i din trå är en annan sak. Du är dålig

karleksproblem:

Förresten hur kan man blocka någon?

Går ej [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Jag skrivet inte walls of text det är huvudsaken, sen att ja inte orkar trycka på knapparna i din trå är en annan sak. Du är dålig

Ehh det syns verkligen att du verkligen inte orkar trycka på knapparna i min tråd om vi säger att 4 inlägg är lite...


   
SvaraCitera

Asså grabben, no offence.. MEN SHIT VA JAG STÖR MIG PÅ DESSA TRÅDAR!!
Tänk för fan, hur fan ska vi veta om hon gillar dig eller inte? DU får väl för fan ta och fråga henne om hon gör det eller inte, det är ju bara hon som vet det![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karleksproblem:

Ehh det syns verkligen att du verkligen inte orkar trycka på knapparna i min tråd om vi säger att 4 inlägg är lite...

Jupp 4 inlägg är väldigt lite... 1, 2, 3, 4 sifrorna går inte 1, 2[...], 999998, 999999, 4


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Asså grabben, no offence.. MEN SHIT VA JAG STÖR MIG PÅ DESSA TRÅDAR!!
Tänk för fan, hur fan ska vi veta om hon gillar dig eller inte? DU får väl för fan ta och fråga henne om hon gör det eller inte, det är ju bara hon som vet det![mad]

hehe [love]


   
SvaraCitera
Hando

Michee:

Antingen är känslorna besvarade, eller så är de inte det.

Lite 50/50 över det hela [y]


   
SvaraCitera

karleksproblem:

Ehh det syns verkligen att du verkligen inte orkar trycka på knapparna i min tråd om vi säger att 4 inlägg är lite...

jaag_91_:

Du är dålig

Pojkar, pojkar, ta det lugnt. Det är pinsamt för er båda.

Hon kan ju faktiskt gilla dig bara som kompis. Men fråga om hon vill hita på lite grejer, du lär ju märka om hon ärpå eller inte [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Pojkar, pojkar, ta det lugnt. Det är pinsamt för er båda.

[blush][love]


   
SvaraCitera

KannibalKocken:

Asså grabben, no offence.. MEN SHIT VA JAG STÖR MIG PÅ DESSA TRÅDAR!!
Tänk för fan, hur fan ska vi veta om hon gillar dig eller inte? DU får väl för fan ta och fråga henne om hon gör det eller inte, det är ju bara hon som vet det!

Men omg! Läs inte då! Jag tycker dina inlägg är ganska meningslösa. Bara din existens i den här tråden gör livet mindre värt att leva. Sen kan man väl tycka att jag inte heller har något med det här att göra, men jag hatar folk som beter sig som svin. Du är en sån person som får världen att framstå som en kall och tråkig värld. Bli en medmänniska ffs.


   
SvaraCitera