Aviseringar
Rensa alla

Gillar hon mig?


Ämnesstartare

Jag har känt denna underbara tjej i några månader nu och på senare tid har vi kommit varann närmare.

Vi träffas några gånger i veckan och pratar med varandra varje dag. När vi träffar varann brukar vi hålla hand och kramas rätt mycket och är allmänt nära varandra. Hon har sagt saker som "du är så fin" och "du är så söt". Hon säger också att vi kan kolla på film tillsammans och sånt.

Hon håller verkligen inte på lika mycket med mina kompisar som med mig och pratar inte med dom lika mycket.

Ska jag ta chansen och kyssa henne när jag t.ex följer henne till bussen? Jag vill verkligen inte förstöra vår relation.

Tror ni hon gillar mig?


   
Citera

Hur i hela fridéns namn tror du att vi ska kunna veta detta? Fråga henne, inte oss.


   
SvaraCitera

pussywagon:

Tror ni hon gillar mig?

Nej, jag tror faktiskt hon hatar dig.


   
SvaraCitera

pussywagon:

Ska jag ta chansen och kyssa henne när jag t.ex följer henne till bussen? Jag vill verkligen inte förstöra vår relation.

Gör det. Det värsta som kan hända är att hon backar undan och att du missförstått, men då kan hon i alla fall ta det som en komplimang att du gillar henne.[zzz]


   
SvaraCitera

HAHA! Vad väntar du på, är du bög eller?


   
SvaraCitera

kör vadfan


   
SvaraCitera

fråga henne
inte oss


   
SvaraCitera

Jag ringde henne nu, hon sa att hon gillade dig.


   
SvaraCitera

vänta, ska fråga henne...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror kanske hon gör det


   
SvaraCitera

nej tydligen så har hon redan en annan kille på G.


   
SvaraCitera

va? såg henne på stan med en annan kille, det var definitivt inte du, helt annorlunda stil o:


   
SvaraCitera

Ledsen att säga det, men du är nog ingen "pussy wagon".


   
SvaraCitera
Tyrael

Oväntad:

kör vadfan

Du hade inte [confused]


   
SvaraCitera

Tyrael:

Du hade inte [confused]

Jo, för länge sedan. [y]


   
SvaraCitera